Avatar billede superdry Nybegynder
13. februar 2009 - 15:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan giver jeg points ?

hvordan giver jeg points til den bruger som har besvaret mit spørgsmål ?:)
Avatar billede Champione Praktikant
13. februar 2009 - 15:54 #1
"Accepter dette svar" i højre hjørne.. :)
Avatar billede superdry Nybegynder
13. februar 2009 - 15:57 #2
okay men det er ikke i mit andet indlæg, men det vel fordi personerne som har skrevet har skrevet det som en kommentar og ikke som svar :) mange tak for hjælpen :)
Avatar billede haverslev Novice
13. februar 2009 - 16:34 #3
Spørgsmål ang. Eksperten er normalt gratis og mener derfor at det er forkert at champione har fået dine point.
Han/hun burde have skrevet, at du skulle lægge et "svar" selv og acceptere dette svar.
Avatar billede mikkelaa14 Nybegynder
12. december 2011 - 19:24 #4
hvordan laver man ?
Avatar billede mikkelaa14 Nybegynder
12. december 2011 - 19:25 #5
khgkj
Avatar billede haverslev Novice
12. december 2011 - 19:40 #6
Det er IKKE meningen at du skulle give champione points, det er simpelthen blot for dårligt at han/hun lægger sådan et "svar"
Han/hun bør give dig disse points tilbage, da det ikke er meningen at man skal give points for hjælp til brugen af Eksperten.

Eller er det point overførsel ??
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 20:31 #7
haverslev--->    Jeg tror det er en god ide at superdry i første omgang  lærer acceptere svar

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/superdry