Avatar billede mig69 Nybegynder
13. februar 2009 - 15:35 Der er 1 kommentar

hejjeg har se på en Bærbare Computer

den er  fra wupti.com
FSC Amilo Pa 3553-004 Teknologi og design
AMILO Pa 3553 kombinerer alsidig ydelse, fantastisk teknologi og fascinerende design, alt sammen tilpasset en fri og uafhængig livsstil. AMILO Pa 3553 teknisk innovationer der gør livet lettere - på farten og i hjemmet.
Der er ingen grund til panik, hvis uheldet er ude og kaffen bliver spildt udover notebooken. Takket været det nye spild-sikret keyboard, som kan modstå op til 50ml væske.
15.4" skærm
2,0 GHz AMD Turion QL-62
4096 MB RAM
320 GB Harddisk
ATI Radeon TM HD 3470 med 256MB dedikeret og op til 1920 MB delt hukommelse
Vista Home Premium
Kraftig men støjsvag
"Silent Mode" funktionen reducere larmen fra køleren, så du kan chatte med vennerne via webcam og VOIP eller nyde din yndlings DVD film uden at blive forstyrret. Fantastisk design og innovative idéer, plus toppen af poppen fra AMD's processor teknologi, kombineret for at gøre AMILO Notebook Pa 3553 til den ideelle rejse kammerat. Det strømlinede design og høje ydeevne efterlader ingen ønsker uopfyldt.detter er en Demo/returvare Pris 4.199 med ved ikke så mig om den vil det hver dom at købe den
Avatar billede komputerdk Mester
13. februar 2009 - 16:16 #1
kommer jo meget an på hvad du skal bruge den til.. ???? (spil?, skal du have den med på farten? batterilevetid vigtig?)

Pa3553 er en relativ stor bærbar (konen har modellen med ZM-80)

fordelen ved den model er at grafikkortet er rimeligt (man kan formodentlig senere i år købe GraphicBooster til den for ca 1500kr) . Så er der også HDMI udgang og eSATA (til harddisk)

Processoren er dog ikke så hurtig som Intels Core 2 Duo og så har den ikke Bluetooth..