Avatar billede uffesteenberg Novice
12. februar 2009 - 22:56 Der er 1 løsning

Joine/merge/samle flere videoer?

Jeg leder efter et godt program til at samle flere videoer til én.

Har tidligere brugt Easy Video Joiner 5.21, som er gammelt (2003)men ok til fx divx. Men det har problemer, hvis der er forskel i kvaliteten på videoerne og kan tilsyneladende heller ikke klare xvid.

Er det et godt allround program, der kan joine mange forskellige formater -også to forskellige- og er af nyere dato??

Gerne freeware, men betaler også gerne for det rette :-)
Avatar billede hbach Nybegynder
28. februar 2009 - 19:25 #1
Hej,

Virtualdub (http://www.virtualdub.org/) er et godt open source bud.