Avatar billede jelan Nybegynder
12. februar 2009 - 16:20 Der er 3 kommentarer

Problem med opstart!

Var dum nok til at kigge på min kones venindes pc i weekenden, da den var lidt sløv på nettet. jeg slettede en del søgemaskiner og andre unødvendige programmer, kørte 2 spyware scan og en omgang Glary Utilities.
men da jeg til slut genstartede pcén åbnede den 2 x søg vindue ved opstart og det gør den stadig. Jeg har (kørt msconfig)men syntes ikke at jeg kunne finde noget.

nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ck23 Nybegynder
12. februar 2009 - 17:22 #1
Har du prøvet at genstarte den i fejlsikret tilstand og sætte den tilbage til et tidligere tilstand, hvor den virket?
Avatar billede jelan Nybegynder
12. februar 2009 - 21:51 #2
Nej, det har jeg ikke. Og når det kommer til at sætte en pc tilbage til en tidligere tilstand, så er jeg ude hvor jeg ikke kan bunde.
Jeg ville fortrække, hvis jeg på en eller anden måde kan slå (søg vinduet fra) så det ikke åbner ved opstarten.
12. februar 2009 - 22:15 #3
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.