Avatar billede lonem Nybegynder
12. februar 2009 - 13:56 Der er 5 kommentarer

vdr min bærbare

jeg har et problem med at min bærbare den lukker ned næsten hele tiden ved godt at batteriet  er ved at være flad men jeg har strøm til også når jeg piller batteriet ud og sætter kun strøm til lukker den ned i løbet af 5 min ????? ps kan det være det lille runde batteri der sidder i
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
15. februar 2009 - 18:39 #1
Hmm... Kan sikkert godt være det lille runde batteri... Indikerer din computer at den lader, når strømforsyningen er sat i?
Avatar billede lonem Nybegynder
15. februar 2009 - 18:49 #2
ja den gør den står og blinker  kun orange og den lader ikke helt op for det er lige meget hvor lang tid den har stået med lader sker der ikke mere og jeg har prøvet at tage det runde batteri ud men den lukker stadig
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
15. februar 2009 - 19:26 #3
Har du evt. prøvet at tage batteriet ud og sætte det i igen efter ca. 10 sek? Har prøvet det på mange maskiner, der hvor jeg arbejder, og nogle gange har det hjulpet på problemet.
Avatar billede lonem Nybegynder
15. februar 2009 - 19:38 #4
ja har prøvet  det men uden resultat
Avatar billede lonem Nybegynder
16. marts 2009 - 16:33 #5
fandt selv ud af det den skulle bare støvsuges.så den køre fint nu
vil du lægge et svar