Avatar billede ole-printz Nybegynder
12. februar 2009 - 09:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis

ER er en der vil gå den igennem for at se om der er noget der ikke er så godt.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NwmSvc.exe
C:\Programmer\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\ManagementAgentNT.exe
C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\RouterNT.exe
C:\Programmer\1E\WakeUp\Agent\WakeUpAgt.exe
C:\WINDOWS\system32\CCM\CcmExec.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCST.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe
C:\Programmer\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
C:\Programmer\SweetIM\Messenger\SweetIM.exe
C:\DOCUME~1\MOM\LOKALE~1\TEMP\{BA820A24-704B-428D-9904-71A10DAC1372}\qttask.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Documents and Settings\mom\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NWMCLI.EXE
C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
C:\Documents and Settings\mom\Skrivebord\Ole´s\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.sdu.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.google.dk/ie
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.sdu.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.sdu.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Windows Internet Explorer provided by Syddansk Universitet
R3 - URLSearchHook: SweetIM ToolbarURLSearchHook Class - {EEE6C35D-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgHelper.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Sophos Web Content Scanner - {39EA7695-B3F2-4C44-A4BC-297ADA8FD235} - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SophosBHO.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll
O2 - BHO: SWEETIE - {EEE6C35C-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll
O3 - Toolbar: SweetIM Toolbar for Internet Explorer - {EEE6C35B-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OM_Monitor] C:\Programmer\OLYMPUS\OLYMPUS Master\FirstStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoftwareStation] C:\Programmer\eAcceleration\Station\station.exe /b Startup
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [sclauncher] C:\Programmer\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SweetIM] C:\Programmer\SweetIM\Messenger\SweetIM.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\DOCUME~1\MOM\LOKALE~1\TEMP\{BA820A24-704B-428D-9904-71A10DAC1372}\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OM_Monitor] C:\Programmer\OLYMPUS\OLYMPUS Master\Monitor.exe -NoStart
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\mom\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [systeminit.exe] C:\DOCUME~1\mom\LOKALE~1\Temp\systeminit.exe
O4 - Global Startup: AutoUpdate Monitor.lnk = C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
O4 - Global Startup: Cisco Systems VPN Client.lnk = C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\vpngui.exe
O4 - Global Startup: Install Pending Files.LNK = C:\Programmer\PTPNDFLS\PTPNDFLS.EXE
O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opret Foretrukken på mobil enhed - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Opret Foretrukken på mobil enhed... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.sdu.dk/
O15 - Trusted Zone: http://*.csc.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.e-boks.dk
O15 - Trusted Zone: http://guard.group4login.com
O15 - Trusted Zone: http://*.oes.dk
O15 - Trusted Zone: http://info.adm.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://intern.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://nova.adm.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: projekt.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.sdu.dk
O15 - Trusted IP range: 212.180.59.8
O15 - Trusted IP range: 212.180.59.8 (HKLM)
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} (YInstStarter Class) - C:\Programmer\Yahoo!\Common\yinsthelper.dll
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1138529092078
O16 - DPF: {8EC18CE2-D7B4-11D2-88C8-006008A717FD} (NCSView Class) - http://www.kortal.dk/ecwplugins/ncs.cab
O16 - DPF: {C36112BF-2FA3-4694-8603-3B510EA3B465} (Lycos File Upload Component) - http://f010.mail.jubii.dk/app/uploader/FileUploader.cab
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {CAFECAFE-0013-0001-0024-ABCDEFABCDEF} (JInitiator 1.3.1.24) -
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.c.sdu.dk
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = adm.c.sdu.dk
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.c.sdu.dk
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Sophos\SOPHOS~1\SOPHOS~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: dimsntfy - %SystemRoot%\System32\dimsntfy.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxdev.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: DameWare Mini Remote Control (DWMRCS) - DameWare Development LLC - C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: NightWatchman50 - 1E Ltd. - C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NwmSvc.exe
O23 - Service: OracleMTSRecoveryService - Oracle Corporation - C:\Programmer\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
O23 - Service: OracleOraHome92ClientCache - Unknown owner - C:\Programmer\oracle\ora92\BIN\ONRSD.EXE
O23 - Service: Sophos Anti-Virus status reporter (SAVAdminService) - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
O23 - Service: Sophos Anti-Virus (SAVService) - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SavService.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Sophos Agent - Unknown owner - C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\ManagementAgentNT.exe" -service -name Agent (file missing)
O23 - Service: Sophos AutoUpdate Service - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
O23 - Service: Sophos Message Router - Unknown owner - C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\RouterNT.exe" -service -name Router -ORBListenEndpoints iiop://:8193/ssl_port=8194 (file missing)
O23 - Service: 1E WakeUp Agent (WakeUpAgt) - 1E - C:\Programmer\1E\WakeUp\Agent\WakeUpAgt.exe
12. februar 2009 - 09:29 #1
Jooo - der er mistænkelige elementer !!!

Afinstall
* [SweetIM]

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe
Avatar billede ole-printz Nybegynder
12. februar 2009 - 09:52 #2
Tak det prøver jeg.
Avatar billede ole-printz Nybegynder
12. februar 2009 - 10:30 #3
Det var svaret fra Malwarebytes+ en ny frisk Hijack this.

Hvordan ser det så ud nu ?

Malwarebytes' Anti-Malware 1.34
Database version: 1753
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2009-02-12 (10-27-29).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 138787
Tid tilbagelagt: 51 minute(s), 6 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 2

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
C:\Documents and Settings\mom\Lokale indstillinger\Temp\systeminit.exe (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Sophos\Sophos Anti-Virus\INFECTED\216.jpg.000 (Trojan.Obvod) -> Quarantined and deleted successfully.
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NwmSvc.exe
C:\Programmer\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\ManagementAgentNT.exe
C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\RouterNT.exe
C:\Programmer\1E\WakeUp\Agent\WakeUpAgt.exe
C:\WINDOWS\system32\CCM\CcmExec.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCST.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe
C:\Programmer\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
C:\Programmer\SweetIM\Messenger\SweetIM.exe
C:\DOCUME~1\MOM\LOKALE~1\TEMP\{BA820A24-704B-428D-9904-71A10DAC1372}\qttask.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Documents and Settings\mom\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NWMCLI.EXE
C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Documents and Settings\mom\Skrivebord\Ole´s\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.sdu.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.google.dk/ie
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.sdu.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.sdu.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Windows Internet Explorer provided by Syddansk Universitet
R3 - URLSearchHook: SweetIM ToolbarURLSearchHook Class - {EEE6C35D-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgHelper.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Sophos Web Content Scanner - {39EA7695-B3F2-4C44-A4BC-297ADA8FD235} - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SophosBHO.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll
O2 - BHO: SWEETIE - {EEE6C35C-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll
O3 - Toolbar: SweetIM Toolbar for Internet Explorer - {EEE6C35B-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OM_Monitor] C:\Programmer\OLYMPUS\OLYMPUS Master\FirstStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoftwareStation] C:\Programmer\eAcceleration\Station\station.exe /b Startup
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [sclauncher] C:\Programmer\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SweetIM] C:\Programmer\SweetIM\Messenger\SweetIM.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\DOCUME~1\MOM\LOKALE~1\TEMP\{BA820A24-704B-428D-9904-71A10DAC1372}\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OM_Monitor] C:\Programmer\OLYMPUS\OLYMPUS Master\Monitor.exe -NoStart
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\mom\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [systeminit.exe] C:\DOCUME~1\mom\LOKALE~1\Temp\systeminit.exe
O4 - Global Startup: AutoUpdate Monitor.lnk = C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
O4 - Global Startup: Cisco Systems VPN Client.lnk = C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\vpngui.exe
O4 - Global Startup: Install Pending Files.LNK = C:\Programmer\PTPNDFLS\PTPNDFLS.EXE
O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opret Foretrukken på mobil enhed - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Opret Foretrukken på mobil enhed... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.sdu.dk/
O15 - Trusted Zone: http://*.csc.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.e-boks.dk
O15 - Trusted Zone: http://guard.group4login.com
O15 - Trusted Zone: http://*.oes.dk
O15 - Trusted Zone: http://info.adm.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://intern.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://nova.adm.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: projekt.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.sdu.dk
O15 - Trusted IP range: 212.180.59.8
O15 - Trusted IP range: 212.180.59.8 (HKLM)
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} (YInstStarter Class) - C:\Programmer\Yahoo!\Common\yinsthelper.dll
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1138529092078
O16 - DPF: {8EC18CE2-D7B4-11D2-88C8-006008A717FD} (NCSView Class) - http://www.kortal.dk/ecwplugins/ncs.cab
O16 - DPF: {C36112BF-2FA3-4694-8603-3B510EA3B465} (Lycos File Upload Component) - http://f010.mail.jubii.dk/app/uploader/FileUploader.cab
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {CAFECAFE-0013-0001-0024-ABCDEFABCDEF} (JInitiator 1.3.1.24) -
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.c.sdu.dk
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = adm.c.sdu.dk
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.c.sdu.dk
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Sophos\SOPHOS~1\SOPHOS~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: dimsntfy - %SystemRoot%\System32\dimsntfy.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxdev.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: DameWare Mini Remote Control (DWMRCS) - DameWare Development LLC - C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: NightWatchman50 - 1E Ltd. - C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NwmSvc.exe
O23 - Service: OracleMTSRecoveryService - Oracle Corporation - C:\Programmer\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
O23 - Service: OracleOraHome92ClientCache - Unknown owner - C:\Programmer\oracle\ora92\BIN\ONRSD.EXE
O23 - Service: Sophos Anti-Virus status reporter (SAVAdminService) - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
O23 - Service: Sophos Anti-Virus (SAVService) - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SavService.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Sophos Agent - Unknown owner - C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\ManagementAgentNT.exe" -service -name Agent (file missing)
O23 - Service: Sophos AutoUpdate Service - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
O23 - Service: Sophos Message Router - Unknown owner - C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\RouterNT.exe" -service -name Router -ORBListenEndpoints iiop://:8193/ssl_port=8194 (file missing)
O23 - Service: 1E WakeUp Agent (WakeUpAgt) - 1E - C:\Programmer\1E\WakeUp\Agent\WakeUpAgt.exe
12. februar 2009 - 13:01 #4
12. februar 2009 - 13:01 #5
Avatar billede ole-printz Nybegynder
12. februar 2009 - 14:35 #6
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NwmSvc.exe
C:\Programmer\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\ManagementAgentNT.exe
C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\RouterNT.exe
C:\Programmer\1E\WakeUp\Agent\WakeUpAgt.exe
C:\WINDOWS\system32\CCM\CcmExec.exe
C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NWMCLI.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCST.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe
C:\Programmer\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
C:\Programmer\SweetIM\Messenger\SweetIM.exe
C:\DOCUME~1\MOM\LOKALE~1\TEMP\{BA820A24-704B-428D-9904-71A10DAC1372}\qttask.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Documents and Settings\mom\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
C:\Documents and Settings\mom\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\22D6XSB7\HiJackThis[1].exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.sdu.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.google.dk/ie
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.sdu.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.sdu.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Windows Internet Explorer provided by Syddansk Universitet
R3 - URLSearchHook: SweetIM ToolbarURLSearchHook Class - {EEE6C35D-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgHelper.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Sophos Web Content Scanner - {39EA7695-B3F2-4C44-A4BC-297ADA8FD235} - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SophosBHO.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll
O2 - BHO: SWEETIE - {EEE6C35C-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll
O3 - Toolbar: SweetIM Toolbar for Internet Explorer - {EEE6C35B-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OM_Monitor] C:\Programmer\OLYMPUS\OLYMPUS Master\FirstStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoftwareStation] C:\Programmer\eAcceleration\Station\station.exe /b Startup
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [sclauncher] C:\Programmer\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SweetIM] C:\Programmer\SweetIM\Messenger\SweetIM.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\DOCUME~1\MOM\LOKALE~1\TEMP\{BA820A24-704B-428D-9904-71A10DAC1372}\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OM_Monitor] C:\Programmer\OLYMPUS\OLYMPUS Master\Monitor.exe -NoStart
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\mom\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [systeminit.exe] C:\DOCUME~1\mom\LOKALE~1\Temp\systeminit.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'Default user')
O4 - Global Startup: AutoUpdate Monitor.lnk = C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
O4 - Global Startup: Cisco Systems VPN Client.lnk = C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\vpngui.exe
O4 - Global Startup: Install Pending Files.LNK = C:\Programmer\PTPNDFLS\PTPNDFLS.EXE
O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opret Foretrukken på mobil enhed - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Opret Foretrukken på mobil enhed... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.sdu.dk/
O15 - Trusted Zone: http://*.csc.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.e-boks.dk
O15 - Trusted Zone: http://guard.group4login.com
O15 - Trusted Zone: http://*.oes.dk
O15 - Trusted Zone: http://info.adm.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://intern.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://nova.adm.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: projekt.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.sdu.dk
O15 - Trusted IP range: 212.180.59.8
O15 - Trusted IP range: 212.180.59.8 (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.csc.dk
O15 - ESC Trusted Zone: *.e-boks.dk
O15 - ESC Trusted Zone: http://guard.group4login.com
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.group4login.com
O15 - ESC Trusted Zone: *.group5login.com
O15 - ESC Trusted Zone: http://runonce.msn.com
O15 - ESC Trusted Zone: *.oes.dk
O15 - ESC Trusted Zone: *.regionsyddanmark.dk
O15 - ESC Trusted Zone: *.sdu.dk
O15 - ESC Trusted Zone: http://www.wise.com
O15 - ESC Trusted Zone: *.csc.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.e-boks.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://guard.group4login.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.group4login.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.group5login.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://runonce.msn.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.oes.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.regionsyddanmark.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.sdu.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://www.wise.com (HKLM)
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} (YInstStarter Class) - C:\Programmer\Yahoo!\Common\yinsthelper.dll
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1138529092078
O16 - DPF: {8EC18CE2-D7B4-11D2-88C8-006008A717FD} (NCSView Class) - http://www.kortal.dk/ecwplugins/ncs.cab
O16 - DPF: {C36112BF-2FA3-4694-8603-3B510EA3B465} (Lycos File Upload Component) - http://f010.mail.jubii.dk/app/uploader/FileUploader.cab
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {CAFECAFE-0013-0001-0024-ABCDEFABCDEF} (JInitiator 1.3.1.24) -
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.c.sdu.dk
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = adm.c.sdu.dk
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.c.sdu.dk
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Sophos\SOPHOS~1\SOPHOS~1.DLL
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: DameWare Mini Remote Control (DWMRCS) - DameWare Development LLC - C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: NightWatchman50 - 1E Ltd. - C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NwmSvc.exe
O23 - Service: OracleMTSRecoveryService - Oracle Corporation - C:\Programmer\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
O23 - Service: OracleOraHome92ClientCache - Unknown owner - C:\Programmer\oracle\ora92\BIN\ONRSD.EXE
O23 - Service: Sophos Anti-Virus status reporter (SAVAdminService) - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
O23 - Service: Sophos Anti-Virus (SAVService) - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SavService.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Sophos Agent - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\ManagementAgentNT.exe
O23 - Service: Sophos AutoUpdate Service - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
O23 - Service: Sophos Message Router - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\RouterNT.exe
O23 - Service: 1E WakeUp Agent (WakeUpAgt) - 1E - C:\Programmer\1E\WakeUp\Agent\WakeUpAgt.exe

--
End of file - 12609 bytes
Avatar billede ole-printz Nybegynder
12. februar 2009 - 15:20 #7
Malwarebytes' Anti-Malware 1.34
Database version: 1753
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2009-02-12 (15-19-46).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 138059
Tid tilbagelagt: 36 minute(s), 38 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)
13. februar 2009 - 17:20 #8
------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

R3 - URLSearchHook: SweetIM ToolbarURLSearchHook Class - {EEE6C35D-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgHelper.dll
O2 - BHO: SWEETIE - {EEE6C35C-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll
O3 - Toolbar: SweetIM Toolbar for Internet Explorer - {EEE6C35B-6118-11DC-9C72-001320C79847} - C:\Programmer\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\mgToolbarIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SweetIM] C:\Programmer\SweetIM\Messenger\SweetIM.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\DOCUME~1\MOM\LOKALE~1\TEMP\{BA820A24-704B-428D-9904-71A10DAC1372}\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\mom\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c

O4 - HKCU\..\Run: [systeminit.exe] C:\DOCUME~1\mom\LOKALE~1\Temp\systeminit.exe

O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

Ta' en oprydning med CCleaner...

------------------------------------------------------------------------

Hvordan kører PC'en så nu ?

Evt. en frisk log fra HiJackThis !
Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Det virker til at være en 'FIRMAPC' ?
Avatar billede ole-printz Nybegynder
14. februar 2009 - 00:43 #9
Jo tak nu kører den ok. og ja det er en FIRMAPC, ungerne har ikke været søde ved den.
Tak for hjælpen. send et svar og du vil få dine velfortjente point.

TakLogfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NwmSvc.exe
C:\Programmer\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\ManagementAgentNT.exe
C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\RouterNT.exe
C:\Programmer\1E\WakeUp\Agent\WakeUpAgt.exe
C:\WINDOWS\system32\CCM\CcmExec.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCST.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
C:\Programmer\SweetIM\Messenger\SweetIM.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NWMCLI.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.sdu.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.google.dk/ie
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.sdu.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.sdu.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Windows Internet Explorer provided by Syddansk Universitet
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Sophos Web Content Scanner - {39EA7695-B3F2-4C44-A4BC-297ADA8FD235} - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SophosBHO.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OM_Monitor] C:\Programmer\OLYMPUS\OLYMPUS Master\FirstStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoftwareStation] C:\Programmer\eAcceleration\Station\station.exe /b Startup
O4 - HKLM\..\Run: [sclauncher] C:\Programmer\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SweetIM] C:\Programmer\SweetIM\Messenger\SweetIM.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OM_Monitor] C:\Programmer\OLYMPUS\OLYMPUS Master\Monitor.exe -NoStart
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'Default user')
O4 - Global Startup: AutoUpdate Monitor.lnk = C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
O4 - Global Startup: Cisco Systems VPN Client.lnk = C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\vpngui.exe
O4 - Global Startup: Install Pending Files.LNK = C:\Programmer\PTPNDFLS\PTPNDFLS.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opret Foretrukken på mobil enhed - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Opret Foretrukken på mobil enhed... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.sdu.dk/
O15 - Trusted Zone: http://*.csc.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.e-boks.dk
O15 - Trusted Zone: http://guard.group4login.com
O15 - Trusted Zone: http://*.oes.dk
O15 - Trusted Zone: http://info.adm.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://intern.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://nova.adm.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: projekt.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.sdu.dk
O15 - Trusted IP range: 212.180.59.8
O15 - Trusted IP range: 212.180.59.8 (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.csc.dk
O15 - ESC Trusted Zone: *.e-boks.dk
O15 - ESC Trusted Zone: http://guard.group4login.com
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.group4login.com
O15 - ESC Trusted Zone: *.group5login.com
O15 - ESC Trusted Zone: http://runonce.msn.com
O15 - ESC Trusted Zone: *.oes.dk
O15 - ESC Trusted Zone: *.regionsyddanmark.dk
O15 - ESC Trusted Zone: *.sdu.dk
O15 - ESC Trusted Zone: http://www.wise.com
O15 - ESC Trusted Zone: *.csc.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.e-boks.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://guard.group4login.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.group4login.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.group5login.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://runonce.msn.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.oes.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.regionsyddanmark.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.sdu.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://www.wise.com (HKLM)
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} (YInstStarter Class) - C:\Programmer\Yahoo!\Common\yinsthelper.dll
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1138529092078
O16 - DPF: {8EC18CE2-D7B4-11D2-88C8-006008A717FD} (NCSView Class) - http://www.kortal.dk/ecwplugins/ncs.cab
O16 - DPF: {C36112BF-2FA3-4694-8603-3B510EA3B465} (Lycos File Upload Component) - http://f010.mail.jubii.dk/app/uploader/FileUploader.cab
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {CAFECAFE-0013-0001-0024-ABCDEFABCDEF} (JInitiator 1.3.1.24) -
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.c.sdu.dk
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = adm.c.sdu.dk
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.c.sdu.dk
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Sophos\SOPHOS~1\SOPHOS~1.DLL
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: DameWare Mini Remote Control (DWMRCS) - DameWare Development LLC - C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: NightWatchman50 - 1E Ltd. - C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NwmSvc.exe
O23 - Service: OracleMTSRecoveryService - Oracle Corporation - C:\Programmer\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
O23 - Service: OracleOraHome92ClientCache - Unknown owner - C:\Programmer\oracle\ora92\BIN\ONRSD.EXE
O23 - Service: Sophos Anti-Virus status reporter (SAVAdminService) - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
O23 - Service: Sophos Anti-Virus (SAVService) - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SavService.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Sophos Agent - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\ManagementAgentNT.exe
O23 - Service: Sophos AutoUpdate Service - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
O23 - Service: Sophos Message Router - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\RouterNT.exe
O23 - Service: 1E WakeUp Agent (WakeUpAgt) - 1E - C:\Programmer\1E\WakeUp\Agent\WakeUpAgt.exe

--
End of file - 11157 bytes
Avatar billede ole-printz Nybegynder
14. februar 2009 - 00:48 #10
Der var en der lige smutede men den skulle være væk nu.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NwmSvc.exe
C:\Programmer\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\ManagementAgentNT.exe
C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\RouterNT.exe
C:\Programmer\1E\WakeUp\Agent\WakeUpAgt.exe
C:\WINDOWS\system32\CCM\CcmExec.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCST.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NWMCLI.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.sdu.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.google.dk/ie
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.sdu.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.sdu.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Windows Internet Explorer provided by Syddansk Universitet
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Sophos Web Content Scanner - {39EA7695-B3F2-4C44-A4BC-297ADA8FD235} - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SophosBHO.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OM_Monitor] C:\Programmer\OLYMPUS\OLYMPUS Master\FirstStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoftwareStation] C:\Programmer\eAcceleration\Station\station.exe /b Startup
O4 - HKLM\..\Run: [sclauncher] C:\Programmer\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OM_Monitor] C:\Programmer\OLYMPUS\OLYMPUS Master\Monitor.exe -NoStart
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'Default user')
O4 - Global Startup: AutoUpdate Monitor.lnk = C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
O4 - Global Startup: Cisco Systems VPN Client.lnk = C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\vpngui.exe
O4 - Global Startup: Install Pending Files.LNK = C:\Programmer\PTPNDFLS\PTPNDFLS.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opret Foretrukken på mobil enhed - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Opret Foretrukken på mobil enhed... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.sdu.dk/
O15 - Trusted Zone: http://*.csc.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.e-boks.dk
O15 - Trusted Zone: http://guard.group4login.com
O15 - Trusted Zone: http://*.oes.dk
O15 - Trusted Zone: http://info.adm.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://intern.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://nova.adm.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: projekt.sdu.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.sdu.dk
O15 - Trusted IP range: 212.180.59.8
O15 - Trusted IP range: 212.180.59.8 (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.csc.dk
O15 - ESC Trusted Zone: *.e-boks.dk
O15 - ESC Trusted Zone: http://guard.group4login.com
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.group4login.com
O15 - ESC Trusted Zone: *.group5login.com
O15 - ESC Trusted Zone: http://runonce.msn.com
O15 - ESC Trusted Zone: *.oes.dk
O15 - ESC Trusted Zone: *.regionsyddanmark.dk
O15 - ESC Trusted Zone: *.sdu.dk
O15 - ESC Trusted Zone: http://www.wise.com
O15 - ESC Trusted Zone: *.csc.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.e-boks.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://guard.group4login.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://*.group4login.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.group5login.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://runonce.msn.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.oes.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.regionsyddanmark.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: *.sdu.dk (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://www.wise.com (HKLM)
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} (YInstStarter Class) - C:\Programmer\Yahoo!\Common\yinsthelper.dll
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1138529092078
O16 - DPF: {8EC18CE2-D7B4-11D2-88C8-006008A717FD} (NCSView Class) - http://www.kortal.dk/ecwplugins/ncs.cab
O16 - DPF: {C36112BF-2FA3-4694-8603-3B510EA3B465} (Lycos File Upload Component) - http://f010.mail.jubii.dk/app/uploader/FileUploader.cab
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {CAFECAFE-0013-0001-0024-ABCDEFABCDEF} (JInitiator 1.3.1.24) -
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.c.sdu.dk
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = adm.c.sdu.dk
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.c.sdu.dk
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Sophos\SOPHOS~1\SOPHOS~1.DLL
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: DameWare Mini Remote Control (DWMRCS) - DameWare Development LLC - C:\WINDOWS\SYSTEM32\DWRCS.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: NightWatchman50 - 1E Ltd. - C:\Programmer\1E\NightWatchman50\NwmSvc.exe
O23 - Service: OracleMTSRecoveryService - Oracle Corporation - C:\Programmer\oracle\ora92\bin\omtsreco.exe
O23 - Service: OracleOraHome92ClientCache - Unknown owner - C:\Programmer\oracle\ora92\BIN\ONRSD.EXE
O23 - Service: Sophos Anti-Virus status reporter (SAVAdminService) - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
O23 - Service: Sophos Anti-Virus (SAVService) - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Sophos Anti-Virus\SavService.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Sophos Agent - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\ManagementAgentNT.exe
O23 - Service: Sophos AutoUpdate Service - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
O23 - Service: Sophos Message Router - Sophos Plc - C:\Programmer\Sophos\Remote Management System\RouterNT.exe
O23 - Service: 1E WakeUp Agent (WakeUpAgt) - 1E - C:\Programmer\1E\WakeUp\Agent\WakeUpAgt.exe

--
End of file - 10993 bytes
14. februar 2009 - 12:24 #11
Nydeligt...
14. februar 2009 - 13:56 #12
Takker for Point...
Avatar billede ole-printz Nybegynder
14. februar 2009 - 14:53 #13
Det er mig der takker.
Avatar billede ole-printz Nybegynder
14. februar 2009 - 14:53 #14
Det er mig der takker.
Avatar billede ole-printz Nybegynder
14. februar 2009 - 14:54 #15
Det er mig der takker.