Avatar billede m.lykke Nybegynder
12. februar 2009 - 08:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Powerpoint 2007 - kan ikke overføre de ønskede oplysninger ?

Jeg prøver at indsætte hyperlink i min powerpoint præsentation og det går fint, men hver gang jeg afspiller slidet og vil ind på linket så kommer der blot en lille dialogboks frem med "kan ikke overføre de ønskede oplysninger"

har prøvet at linke til alle mulige alm. hjemmesider.

nogle som har et nemt fix til dette ? (som ikke hedder re-install)

Thanks.
Avatar billede jannep Nybegynder
12. februar 2009 - 08:56 #1
Hmm - det virker fint hos mig. Jeg brugte denne: www.ni.dk og det virker.
Avatar billede m.lykke Nybegynder
12. februar 2009 - 09:01 #2
det er jo godt nok at links i powerpoint virker hos dig, det gør det også her normalt. Men det gør det ikke nu, derfor spørger jeg jer om gode råd ;)~
Avatar billede janfoged Nybegynder
11. november 2009 - 08:39 #3
Havde samme problem - nåede en vis mængde panik før en genstart løste problemet ... håber det hjælper.

Vh
Jan