Avatar billede moulde Nybegynder
11. februar 2009 - 23:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP.net C# Praktikplads søges

Hej, jeg er elev på Tech College Aalborg.

Nu har skolen så fået denne glimrende ide, at eleverne på det ældste web integrator forløb kan komme i praktik.

Så derfor mangler jeg en praktikplads i uge 9 - 12.

Jeg har siden slutningen af 2007 været elev på Tech College Aalborg (før Aalborg Teknisk Skole) og os i Aalborg "afdelingen" bliver undervist i ASP.net C# (hvor nogle af de andre afdelinger benytter PHP i deres undervisning).

Så derfor er jeg selvfølgelig mest interesseret i at komme i praktik hos et firma der benytter enten ASP.net C# til hjemmesider og andet godt, eller C# til applikationer og så videre.

Jeg er bosat i Aalborg, så Nordjylland ville være det bedste, men længere nede i landet funker også fint.

Så hvis du kender nogen eller du kender nogen der kender noget osv. der måske kunne bruge sådan en som mig, så vil jeg blive åhh så glad hvis du gad kontakte mig, eller bare smide en besked her i tråden.

Venlig hilsen Malte Hansen
Læs mere om mig på MalteHansen.com

Til moderatorer, jeg håber jeg har lagt denne tråd det rigtige sted, job/opgaver var umiddelbart den kategori jeg syntes passede bedst.
Avatar billede CathrinePigen Nybegynder
28. februar 2009 - 20:09 #1
Prøv at gå ind på http://www.freewayaps.dk/

De har pænt mange afdelinger, blandt andet Dating.dk, Arto.dk Just-eat osv.
Så kunne du smide en ansøgning ind til hver af deres afdelinger og se om der ikke var bid.
Det ville selvfølgelig hjælpe at du har noget du kan vise dem, samt kunne en smule OOP, da de arbejder meget med det.

Held og lykke med det*smil*
Avatar billede moulde Nybegynder
28. februar 2009 - 20:14 #2
Jeg har fundet en :)

www.end2endmobile.com
Men ellers tak for hjælpen.
Avatar billede moulde Nybegynder
17. februar 2011 - 17:37 #3
Sesam luk dig i