Avatar billede jwalk Nybegynder
11. februar 2009 - 20:40 Der er 1 kommentar

Virtuel PC hakker på lenovo w500

Hej

Jeg har en helt ny lenovo w500 bærbar pc.

På skal jeg afvikle en virtuel pc med windows XP professionel.

Når jeg starter VPC hakker emuleringsskærmbillede.

På min bærbare har jeg tilsluttet en ekstern skærm, sådan at jeg har dual skærm.

Hvis jeg trækker VPCen fra PCens skærm og til den eksterne skærm, så stopper hakkeriet med det samme.

Jeg har forsøgt at ændre indstillinger dels på pcen og VPC, men intet har hjulpet.

Jeg har installeret samme VPC på en anden bærbar pc (ældre IBM), og her er der ingen problemer med at skærmen hakker.

Er der nogen som har set dette før, og evt. kender en løsning på problemet ?
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2009 - 21:34 #1
Måske en dumt spørgsmål men er du sikker på at alle drivere til maskinen er installeret. Specielt grafikort driveren?
Check evt med system update, kan også være der er kommet en rettelse til en eksiterende driver

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-66956