Avatar billede denero Juniormester
11. februar 2009 - 12:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

flytte tekst fra bogmærke 1 i doc 1 til bogmærke 1 doc 2

I doc. 1 har jeg ud fra bogmærke1 noget tekst, som jeg gerne vil flytte over i doc. 2 til bogmærke 1 osv. Da det drejer sig om flere bogmærker, må der være en nem måde at flytte disse tekster med vba
Avatar billede denero Juniormester
13. februar 2009 - 09:20 #1
Er der nogen bud?
Avatar billede learningvba Nybegynder
16. februar 2009 - 07:31 #2
Kig lidt på denne side:
http://word.mvps.org/faqs/macrosvba/WorkWithBookmarks.htm
og måske nogle af de andre sider på samme site.

Held & lykke!
Avatar billede denero Juniormester
17. februar 2009 - 13:51 #3
Fint, men ikke helt det jeg skulle bruge. Jeg skal flytte tekst fra flere forskellige bogmærker, placeret vilkårlige steder i Wdoc. Kan det "samles" og "flyttes" (med VBA) på en gang, for derefter at sætte det ind forskellige steder i et andet Wdoc?
Avatar billede denero Juniormester
02. marts 2009 - 22:40 #4
Lukker