Avatar billede kloge-aage007 Nybegynder
11. februar 2009 - 10:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ude point

Hvordan finder man det spørgsmål hvor man stadig har point udestående?
Avatar billede mugs Novice
11. februar 2009 - 10:37 #1
Det mener jeg ikke umiddelbart du kan. Det er vist en featurte der arbejdes på i det nye design.
Avatar billede SRT10RAM Nybegynder
11. februar 2009 - 10:44 #2
Det gør du ved hård benarbejde :)
Avatar billede summer Mester
11. februar 2009 - 12:19 #3
Du jo da se oversigten over spm. du har oprettet: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/kloge-aage007
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2009 - 20:26 #4
Klik på dit brugernavn, scroll ned og klik på Oprettede spørgsmål
Avatar billede bongii Nybegynder
17. februar 2009 - 10:32 #5
Du kan se det på de ikoner der står ud for hvert spørgsmål:

Grøn ikon: Svar accepteret.
Gult: Der er et svar, men du har ikke accepteret svaret.
Gråt: Der er ignen svar.

Som John_stigers siger, finder du listen ved at klikke på "min profil" øverst til højre og derefter "oprettede spørgsmål".
(http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/kloge-aage007)