Avatar billede Champione Praktikant
09. februar 2009 - 18:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af Vista

Hej super eksperter, jeg står godt nok med et trist problem, har fået min splinter nye og møg hurtige computer, den kører upåklageligt, jeg installerer et lidt ældre program i mit Vista (tanketorsk), og computeren søger efter en driver til det, det var en ældre version af Alcohol..

Efter den søgte lidt, så fik jeg en blue screen i Windows, og den lukkede ned for ikke at beskadige computeren, så genstarter maskinen, og samme sker.....

Jeg tænker, jeg installerer da bare Vista igen, sletter partitionen, men nu får jeg en fejlmeddelsen 0xc00000e9 kode, at "Windows has encountered a problem communication with a device connected to your computer"..

"This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external usb drive, while the device is in use, or by fault hardware such as a hard drive or cd-rom drive that it failing. Make sure any removable storage is properly connected and restart your computer.

ER der nogen der ved hvad pokker jeg kan gøre? Kan ikke systemgendanne da Windows giver mig blue screen, hvor jeg ikke kan nå at læse fejl beskrivelsen, og ikke kan geninstallere Vista, mangler virkelig hjælp...
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. februar 2009 - 18:41 #1
Sært problem. Går ud fra at du har prøvet at tage alt på nær harddisken og det nødvendige dvd-drev fra?
Avatar billede Champione Praktikant
09. februar 2009 - 18:54 #2
#2

Jeps, har pillet alt ud, samme fejl.. Den går slet ikke igang med installationen, får beskrivelsen lige efter "windows loading files".... :-(
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 06:41 #3
Installerer du fra fra recovery-partition eller fra DVD - har du prøvet at køre en "chkdsk /r /p" fra fejlsikret - se evt. www.helgec.dk/chkdsk.html
Avatar billede Champione Praktikant
10. februar 2009 - 16:25 #4
Det var sgu min cd der drillede, fik den byttet hos forhandleren, og nu ville den gerne installere.

Så case er lukket.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. februar 2009 - 14:15 #5
Accepter lige dit eget svar, så er her rent og pænt :-)