Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2009 - 15:27 Der er 4 kommentarer

MusicDB 2.0 FEEDBACK

Hey Eksperten.. :-)

Jeg er lige blevet færdig med de nye version af www.musicdb.dk, så nu vil jeg meget gerne høre jeg mening, om hvad der kan gøres bedre osv. :)

* Jeg ved godt at billederne ved "Feedback" og "Anbefal" skal resizes.. :-)

Mvh.
Leo Lassen
Dope Media
leo@leol.dk
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. februar 2009 - 15:48 #1
Måske et fængende slogan - så hvis man, som jeg, ikke har nogen ide om hvad sitet gør (jeg troede det var en netbutik) kan se at her handler det om videoer.

Og så måske et link til "Hvorfor oprette sig som bruger på MusicDB"...hvad får jeg ud af det?
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. februar 2009 - 22:25 #2
Afspilningen virker fint (Firefox på XP)

Men jeg tvivler meget på at Eminem har lagt deres musik ud som public domain. Du kan ikke regne med at det er gratis at afspille blot fordi nogen har ripped det og lagt det på YouTube.

Check hellere en ekstra gang, ellers risikerer du en mammutregning fra Antipirat gruppen.

Enig med Lars ovenfor, Et slogan og en lille forklaring ville gøre sitet bedre.

Ellers kan jeg godt lide det super enkle og funktionelle design.

mvh JakobA
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2009 - 00:27 #3
Har jeg tænkt på. Men jeg kan ikke stå til regnskab om hvad andre ligger på YouTube? YouTube sletter videoerne fra deres side, og når de bliver slettet fra YouTube bliver de også automatisk slettet fra MusicDB. Jeg fører en mail-samtale med KODA, om hvorvidt jeg skal betale til dem.

Siden er udviklet til firefox, da jeg selv bruger det.. Også et link i bunde til "Hent Firefox". :-)

Prøv at se www.projektlovemusic.dk, der er lavet lidt om i toppen, og så er der blivet tilføjet en masse nye funktioner osv.. :)
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2010 - 19:21 #4
Skriv et svar.. :)