Avatar billede khalim Nybegynder
03. juli 2001 - 04:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billige cd\'er..............???

jeg er nok ikke den eneste som er lidt små pissed på de der copydan nogen som fra igår(mandag) fik sat en dejlig afgift på cd\'er(ca. 4kr/stk) yeah!!! havde så hørt at der var et par butikker der havde købt stort ind så de kunne holde de lave priser året ud, men her kommer mit spørgsmål så: nogen der kender en god online-store som sælger billige cd\'er?? helst cakebox men spindle er også okay........det gør ikke noget hvis det er udenlands bare det er tilstræklig billigt......

brugte selv 5timer ca. på at søge efter nogen ekstrem billige cd\'er men gav så op til sidst.....

ps. lad vær\' med at forslå edbpriser.dk der har jeg været og deres billigest er på 3,2/stk fragt inc.

/khalim
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
03. juli 2001 - 04:52 #1
Ifølge en artikel på jubii mp3 har computercity 1000 paller så de må da have en del ;)
Avatar billede mkjeldsen Nybegynder
03. juli 2001 - 08:20 #2
Avatar billede khalim Nybegynder
14. maj 2002 - 22:49 #3
man kan billigst få dem i tyskland ca. 2.8kr/stk