Avatar billede Champione Praktikant
07. februar 2009 - 18:06 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Far Cry 2 kan ikke spilles med original DVD?

Hej Gutter

Jeg er blevet den heldige ejer af et Far Cry 2 spil, og det er jo fint, men den vil ikke godkende min cd?

Installationen samt opdateringen går fint, men efterfølgende ber den om en produktkode, skriver den der følger med, alt kører fint, men når jeg skal ind i spillet, kommer der en meddelelse fra "SECUROM", om at min dvd ikke er original.. :-(

Hvad fanden gør jeg? Kan aktiverings-serveren være nede?

Den skriver dette:

Unable to authenticate original disc within time limit.
Please have a look at http://www.securom.com/message.asp?m=timeout for further, more detailed information.

Try again?

Er der ingen der kan hjælpe??
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. februar 2009 - 18:10 #1
Har du gjort, som der står i linket?
Avatar billede haverslev Novice
07. februar 2009 - 18:31 #2
Kører du med f.eks Deamon tool, Alcohol 120 eller andet virtuel drev installeret ?
Nogle spil/programmer vil ikke installere/starte op pga. af disse programmere er installeret.
Avatar billede Champione Praktikant
07. februar 2009 - 18:41 #3
#2

Jeg forstår ikke hvad der menes, kan du uddybe??

#3

Jeg har daemon, men virker heller ikke når det ikke er installeret?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. februar 2009 - 18:44 #4
Der er et løsningsforslag på det link du selv har smidt:

http://www.securom.com/message.asp?m=timeout
Avatar billede haverslev Novice
07. februar 2009 - 19:05 #5
Når de programmer er installeret, så betegner nogle spil/programmer disse programmer som en måde at omgås (bryde)kopibeskyttelsen af DVD.
Hvis det er det der er problemet, så skal du have afinstalleret DT
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2009 - 19:19 #6
eller hente no cd path hos gamecopyworld.

det eneste du skal være opmærksom på er at du henter den path der følger det versions nummer dit spil har 1.05 eller hvad den nu hedder.

ingen sure bøvs over det - kan ikke se noget galt i det når du ejer spillet men bare vælger at køre uden cd isat.
Avatar billede haverslev Novice
07. februar 2009 - 19:25 #7
treatmenice > det har tidligere været imod reglene, at henvise osv. til no-path.
Men måske er det ændret i den "nye" eksperten :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2009 - 20:20 #8
Muligvis haverslev...
Reglerne er i hvert fald gemt godt af vejen...!!!
Måske de er skrottet ;)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. februar 2009 - 20:54 #9
Her hersker vist kun anarki for øjeblikket :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2009 - 12:45 #10
Jeg tror der er kommet en hel del nye brugere, der først lige skal ind i systemet :)
Avatar billede Champione Praktikant
13. februar 2009 - 09:37 #11
Er der ingen ide om hvad man kan gøre?

Jeg har fulgt SERU-ROM "guiden", installationen af spillet går helt fint, men når den skal ind i spillet, kommer fejlmeddelelsen op..

Mht crack, så er det da en løsning ja, men så kan man ikke opdatere spillet, der er f.eks en 1.2 version af spillet nu, der er kun crack 1.0, og næste er at jeg heller ikke kan spille på nettet, så det ville da også være den ærgeligste løsning..

Hvad pokker kan man gøre? Kan da ikke være rigtigt... :-(
Avatar billede haverslev Novice
13. februar 2009 - 12:54 #12
Har du afinstallert Deamon tool som tidligere nævnt ?

Crack. no.cd osv. må IKKE diskuteres, ej henvises til.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2010 - 18:52 #13
champione> vi skal lige have at vide hvad løsningen var.