Avatar billede henbottos Nybegynder
06. februar 2009 - 23:56 Der er 1 løsning

Download stopper og skal manuelt genstartes

Hej

Når jeg downloader eller ser en film på youtube osv osv, så vil den bar der viser hvor meget man har hentet køre derud af til filen er hentet, men stort set altid hos mig, så kører den måske 1/3 måske 1/2, det er lidt forskelligt, og så stopper den bare, den henter ikke mere, så kan man når filen er nået dertil hvor baren er og videoklipper stoppet eller filen ikke henter, mere selv lige flytte knappen frem og så vil den hente videre derfra, måske kører den færdig måske stopper den igen før den er færdig.

Aner ikke hvad problemet er og jeg har testet på diverse sider og på flere tidspunkter af døgnet osv, men kan kun komme tilbage til at problemet ligger hos mig, og det sker både i explorer og i mozilla, og mit internet fungerer glimrende samtidig, for jeg kan sagtens åbne andre internetsider imens. Kører vista på maskineen hvis det skulle have betydning.
Avatar billede henbottos Nybegynder
21. august 2010 - 20:52 #1
argf