Avatar billede john5 Nybegynder
06. februar 2009 - 16:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Simpel form til hjemmeside..

Hej,

Er rimelig ny til det her..

Hvordan kan man på en simpel måde, gøre at en bruger kan skrive en text (f.eks. sin email) også trykke på en knap, også bliver den sendt videre til min mail eller bliver langt ind på en anden side på hjemmesiden (som ikke er vist)

Erhm, og skal lige siges at den server det skal ligge på ikke understøtter php..
Avatar billede kjeldsted Novice
06. februar 2009 - 17:53 #1
Æh.

Hvilket sprog ønsker du dette skrevet i?
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2009 - 18:09 #2
PHP er ikke det eneste server-sprog der findes - måske ASP eller ASP.NET er understøttet. Der skal i hvert fald noget i den retning til for at du kan lægge teksten i en form for database og derfra udtræk til en hjemmeside.

Hvis ingenting er understøttet er du afhængig af at webhotellet har en formmail du kan benytte så teksten sendes til din email.
Avatar billede john5 Nybegynder
06. februar 2009 - 18:14 #3
Ja så vidt jeg ved understøtter det heller ikke ASP..

http://www.scannet.dk/dk/produkter/mailweb/webhotel/

Det er den der hedder Standard..
De skriver jo godt nok "Fri brug af ScanNets CGI scripts"
Så det kunne da være de havde en formail, men hvordan fanden man finder de scripts må guderne vide..
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2009 - 18:24 #4
Avatar billede john5 Nybegynder
06. februar 2009 - 18:31 #5
Guud ja. Tusinde tak :)