Avatar billede dr-xray Nybegynder
02. juli 2001 - 23:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Script !!!

Jeg har et lille problem her :-)

http://193.89.115.142/1.jpg  BEMÆRK DET STORE MELLEM RUM I TOPPEN..

Jeg kører i 1280X1024 ...men jeg lavede siden i
1024...
Findes der et script sådan at siden bliver \'strukket ud\'

ASp html WHAT EVER

Avatar billede agony Nybegynder
02. juli 2001 - 23:54 #1
kunne godt ligne at dine frames er lidt på afveje. Vis lidt kode
Avatar billede dr-xray Nybegynder
02. juli 2001 - 23:56 #2
<html>

<head>
<title>Ny side 1</title>
</head>

<frameset framespacing=\"0\" border=\"0\" rows=\"*,525\" frameborder=\"0\">
  <frame name=\"hovedramme\" src=\"topbar.htm\" scrolling=\"no\" noresize target=\"_self\">
  <frameset cols=\"13%,*,11%\">
    <frame name=\"sidefod1\" src=\"sidebar_v.htm\" target=\"sidefod\">
    <frame name=\"sidefod\" scrolling=\"auto\" noresize target=\"hovedramme\" src=\"main.htm\">
    <frame name=\"sidefod2\" src=\"sidebar_h.htm\" target=\"_self\">
  </frameset>
  <noframes>
  <body>

Index Filen ...Den er sætter rammerne sammen
  <p>Denne Web-side bruger rammer, og din browser understøtter ikke rammer.</p>

  </body>
  </noframes>
</frameset>

</html>
Avatar billede agony Nybegynder
02. juli 2001 - 23:58 #3
<frameset framespacing=\"0\" border=\"0\" rows=\"*,525\" frameborder=\"0\">

ret * til højden på dit logo
Avatar billede agony Nybegynder
02. juli 2001 - 23:59 #4
eller det er måske meningen at det skal se sådan ud ??? hvis det er så har jeg ikke helt fattet dit spørgsmål
Avatar billede dr-xray Nybegynder
02. juli 2001 - 23:59 #5
Tak det virkede §§§§!!!