Avatar billede odps Nybegynder
06. februar 2009 - 06:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vista ultimate

har store problemer med følg. maskinen genstarte, når jeg prøver opdatere drivers, kommer der blå skærm, meget svær starte op igen,
hvis jeg køre rep. fra org. cd hjælper det ikke, nu skriver den blå
skærm driver has overrun a stack baced buffer er helt blank har syntes jeg prøvet alt
Avatar billede Jensen DK Novice
06. februar 2009 - 09:21 #1
Prøv om du kan bruge denne.
Du skal have din Vista skive klar, og du skal måske boote op på den, der står flere muligheder forneden . Det hjælper nogen gange at vælge system restore eller complet PC restore.

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://xphelpandsupport.mvps.org/vista_repair_yuor_computer_options.htm&sa=X&oi=translate&resnum=5&ct=result&prev=/search%3Fq%3DDVD%2Breparer%2Bvista%2Bvejledning%26hl%3Dda%26sa%3DG
Avatar billede odps Nybegynder
06. februar 2009 - 11:29 #2
tja har prøvet, den spiller helt tosset, skriver systemet er genoprettet, skal fjerne sidst ankommen softvare, hardvare, opdatere driver, har gjort alt dette, den vil ikke opdatere, downloader fint, men når 78% er instaleret kommer blå skærm, når jeg så køre rep. program fra org. disk skriver den problemet skyldes rodfejl
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. februar 2009 - 12:51 #3
Der nok ikke meget andet at gøre end at geninstallere desværre.
Avatar billede Jensen DK Novice
06. februar 2009 - 12:58 #4
Inden du geninstallere så prøv en sfc /scannow
Sfc /scannow løsning på Vista problemer. Husk afstand mellem sfc og /  du skal måske bruge din Vista skive. Den fortæller ikke om den har rettet noget, når den er færdig.
http://209.85.135.104/translate_c?hl=da&sl=en&u=http://support.microsoft.com/kb/929833&prev=/search%3Fq%3Dsfc%2B/scannow%2Bi%2BVista%26hl%3Dda%26sa%3DG&usg=ALkJrhhVBbjXmg_t2n0gYtCFnSxed-gwCg
Avatar billede odps Nybegynder
07. februar 2009 - 12:09 #5
vil lige fortælle hvad jeg har lavet her i dag,hentede ny blutooth, nye usb porte, 2 nye ram blokke, afmontere gamle, fulgte helt nøje sibidor råd, nu starter den køre indtil jeg bruger nye eksplore så stopper den, skriver så jeg skal køre chkdsk /f/r det har jeg så fået gjort, og indtil videre køre den, køre dog på firefox,kan du fortælle mig hvordan maskinen skal indstilles i bios stod på system 32 off, noget andet komisk er D drev er nu styre drevet
Avatar billede Jensen DK Novice
07. februar 2009 - 13:12 #6
den køre indtil jeg bruger nye eksplore, er det IE8? for så kan du godt afinstallere for den laver megen ballade.
Avatar billede odps Nybegynder
08. februar 2009 - 05:35 #7
Hej sibidor
ja det er IE8, og kan ikke fjerne det, men køre i skrivende stund
med vista maskinen, dog med firefox, har også downloade nero8 fra
nettet fik besked, man ikke måtte instalere nero 8 fra disken???
har haft det siden start uden problemer.
Men takker mange gange for hjælp, tror jeg er fri for killer disk
geninstalering osv.
  man burde advare om instalere IE8, NERO fra disk, kun fra nettet
silbidor du skal have de point, skal lige prøve finde ud af hvordan
Avatar billede Jensen DK Novice
08. februar 2009 - 07:11 #8
Ok du sætter bare flueben i firkanten under det farvede svar øverst her, og klik på opret.