Avatar billede thedustyboy Novice
05. februar 2009 - 19:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

OUTLOOK 2003 - Inboxen er tom men viser at indeholde ulæste mails.

Hejsa kære brugere på eksperten.

Jeg stødte i dag på et problem på arbejdet. Vi bruger OUTLOOK 2003 og har en mailboks, som ikke tilhører en person, men som bruges af flere.

Når man i folderstrukturen i venstre side af outlook kigger på de forskellige mapper, så viser inboxen at der ligger 7 udlæste mails. Men når man så "går i" inboxen, så er det ganske tom.

Modtages der yderligere mails, stiger antallet af ulæste mails i folderstrukturen.

Men kan sagtens højreklikke på inboxen og vælge "marker alle som læste".

Men jeg (med flere) undrer mig over at man ikke kan se disse 7 ulæste mails i inboxen.

Er der nogen herinde som kan hjælpe med at kaste lys over dette ??

Håber at jeg har kunnet forklarer dette på en måde så det var til at forstå ?

Håber at hører nogle af Jer eksperter ;-)))

Hilsen
TheDustyBoy.
Avatar billede jogha Nybegynder
06. februar 2009 - 15:12 #1
Outlook 2003 (indbakken) er oprættet med

Dato: I dag
Dato: I går og så videre

Prøv med at stå i indbakken og tryk på Ctrl+A. Tryk der efter på "Vis -> Vis/skjul grupper -> Vis alle grupper"
Avatar billede thedustyboy Novice
17. februar 2009 - 22:19 #2
Hej Jogha.

Det gav intet resultat !

Nogen der har andre ideer ??

Mange hilsner
TheDustyBoy.
Avatar billede thedustyboy Novice
19. februar 2009 - 18:24 #3
Hej alle.

Lukker denne, havde en kollega, som fandt guldkornene !

Mange hilsner
TheDustyBoy.
Avatar billede underboo Nybegynder
04. november 2013 - 10:23 #4
Jeg kunne da godt tænke mig at høre disse "guldkorn", for nu står jeg med problemet :-)

mvh
Bo Frederiksen