Avatar billede skwizie Nybegynder
05. februar 2009 - 16:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Font navn søges

Jeg søger en font magen til den som bliver anvendt på www.siminn.dk.

Nogler der kender denne?
Avatar billede skwizie Nybegynder
05. februar 2009 - 16:59 #1
Rettelse:

www.siminn.dk
Avatar billede sajgo Nybegynder
06. februar 2009 - 02:02 #2
Ehh så vidt jeg kan se er det en normal skrift?
Avatar billede skwizie Nybegynder
06. februar 2009 - 08:28 #3
Ehh, tak for svaret! Jeg kunne jo nok regne ud at det er en normal skrift teksten er med, det var mere den skrift deres logo osv, er skrevet med.
Avatar billede AC_demeyer Nybegynder
06. februar 2009 - 11:42 #4
My fonts har et ret godt værktøj der måske kan hjælpe:
http://new.myfonts.com/whatthefont/
Avatar billede sajgo Nybegynder
06. februar 2009 - 11:49 #5
Nå okay kan ikke hjælpe. Men hvis du forventer hjælp så skal du ikke blive sur hvis du får et forkert svar!
Avatar billede skwizie Nybegynder
06. februar 2009 - 11:52 #6
Bliver heller ikke sur, men det giver jo lidt sig selv hvilken font der er brugt til teksten :)!
Avatar billede skwizie Nybegynder
06. februar 2009 - 11:53 #7
AC_demeyer -> Har lige prøvet din løsning, men uden noget godt resultat, men super idé :)
Avatar billede AC_demeyer Nybegynder
06. februar 2009 - 12:09 #8
Den minder meget om "Dax" http://new.myfonts.com/fonts/fontfont/ff-dax/

Men der er dog nogle uligheder - men et godt alternativ...
Avatar billede kbryhl Nybegynder
10. februar 2009 - 14:15 #9
Yep - nu er det et logo - så du skal nok regne med at hvis der har sagt en grafiker bag produktionen af logo'et med blot lidt hjerne, er fonten redigeret indtil logo'et
- dvs. fonten i sig selv findes ikke.

De fleste logo'er bliver lavet unikt.
Avatar billede skwizie Nybegynder
10. februar 2009 - 14:21 #10
OK! Har fundet en der ligner, og det var rigeligt for mig :)