Avatar billede ildiko46 Nybegynder
05. februar 2009 - 14:09 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor går ie7 altid ned, Vista

Jeg har et problem med Internet Explorer 7.0, typisk når jeg har åbnet den 3. fane, så går den ned, uden fejlmeddelse. :o(

Hvorfor gør den det, og hvordan løser jeg problemet?

Håber nogen har svaret på det? :o)
Avatar billede mille Nybegynder
05. februar 2009 - 14:39 #1
Prøv først at fjerne dine addons som Googlebar ol.

/Mille
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
05. februar 2009 - 14:41 #2
Hmmm.... Kan ske jeg tager fejl, men jeg tror det er fordi du har glemt at opgraderer din maskine til xp og din browser til firefox.

Mvh Peder

P.s. Jeg undskylder mange gange, jeg kunne bare ikke lade være.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 15:06 #3
du kunne prøve at hente version 8 beta 2 som på min kører stabilt. indtil nu er den ikke gået død.

det skulle være den version der kommer nærmest den færdige.

men husk lige det er en beta
der har også været vrøvl med flash playeren men det tror jeg ikke helt på i dit tilfælde - min 7 kørte også ad helved til når det passede den.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
05. februar 2009 - 15:14 #4
I forhold til ie8 og flash.
Så fik jeg det til at virke ved at slå kompatabilitetstingen fra :)

Hvilket man jo på mange måde med en hvis retfærdighed kan undre sig over.

Treatmenice, hvad er dit indtryk af ie8 eller indtil videre?
Jeg må sige at jeg ikke er synderligt imponeret.
Alle de spændende ekstra ting der er føjet til, syntes jeg egentlig kun er et forstyrrende element, de gode ting der er der er kopieret direkte fra firefox.

Mvh Peder

P.s. Jeg underskylder lige igen for at svare uden at det er relevant for problemt. Sry.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 15:40 #5
nej jer er heller ikke imponeret men den er stabil og det er hvad jeg forlanger af den og så er min på dansk.

hentede den faktisk mandag fordi 7 var skide irreterende.

8.0.6001.19372 hedder den.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
05. februar 2009 - 15:46 #6
Det er vist samme version som jeg har.
Har du prøvet firefox? Min personlige vurdering er at firefox stadig er ie overlegn elv efter ie8 er kommet...
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 16:03 #7
ja men det er et stykke tid siden med firefox. den kan meget mere hvis man henter tilføjelser.

generelt har jeg ikke noget imod microsoft produkter og er ret ligeglad med hvor stor markedsandelen er og så videre - det skal man vist være politikker for at gide rode med.

det irreterer mig med microsoft at deres styrsystemer er så lukkede når de udgiver nye produkter som f.eks vista. de burde være meget bedre til at lave let forståelige gennemgange hvis ting går galt - det bliver jo opdaget hen ad vejen. tænk på UAC og alt det smadder folk havde med at finde ud af det.hvad er formålet med det.

det er godt jeg ikke er på facebook - de vil sælge email adresser for jeg ved ikke hvor mange penge - gad vide hvad anders fogh rasmussens private email er værd.

det sidste var bare for sjov.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
05. februar 2009 - 16:11 #8
"generelt har jeg ikke noget imod microsoft produkter og er ret ligeglad med hvor stor markedsandelen er og så videre - det skal man vist være politikker for at gide rode med."

Enig. Har bare erfaret at firefox er bedre :)

Der er vist mange ting der er gået galt med Vista, eller sagt på en anden måde; der er vist ikke så mange ting der er gået godt...
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 16:52 #9
både og.

min virker som en drøm men den er selvfølgelig også næsten ny med vandkøling og hvad man ellers kan proppe i den.

men som sådan er den for tung at danse med og bare det at byde den op til dans - det varer alt for lang tid for den at boote op.

tænk på en bil - drej nøglen og kør - det skulle nogle nuller og et taller kunne gøre hurtigere. jeg ved ikke hvad de tænker på i usa men det var ikke sådan jeg ville have lavet den.

klog af erfaring eller hvad det er skulle vista 7 virkelig være god selv i beta versionen. min svoger arbejder pro med server og så videre og han har valgt at prøve den og han har ikke prøvet noget bedre. den starter lynhurtigt op.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
05. februar 2009 - 16:57 #10
Jeg har også hørt gode ting om w7.
Så jeg tror bare jeg fortsætte med xp indtil den er kommet og har fået en service pack eller 2 :)

Så må man da være helgarderet mod de fejl og det ressourceforbrug microsoft fik introduceret med vista.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 17:19 #11
win 7 skulle komme sidst på året eller måske før - jeg læste et eller andet sted at der ikke kom flere beta udgaver før den endelige og så kommer der en servicpack til den også - det tror jeg på.
så lad os håbe på det bedste
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
05. februar 2009 - 19:41 #12
jeg vil prøve treatmenice råd, må se hvad der sker...
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
10. februar 2009 - 14:15 #13
Hej Treatmenice,
har prøvet ie8 af og det har hjulpet indtil videre.
Hvordan får man overført points til dig?
Takker for alle de indkomne kommentarer, jeg vender sikkert tilbage :o)
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 15:14 #14
jeg lægger et svar som du accepterer

normalt beder spørger altså dig den du ønsker at give point til at lægge et svar men vejen er jo som sådane ligegyldig

udover jeg tror at der er en generel fejl i den gamle explorer skal du også være meget opmærksom på flash player der laver mange fejl i det skjulte.

hent også secunia og se om dine programmer kan tåle en opdatering - du kan fjerne den igen bagefter.

http://secunia.com/vulnerability_scanning/personal/

m.v.h
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
10. februar 2009 - 15:31 #15
Okay, prøver den af, men hvad skulle den så gøre? Det fungerer jo godt nu :o) ...

Ang. give point, kan jeg ikke se nogen 'knap' som indikerer at jeg kan overføre dig points...

men tak for hjælpen!!!

hilsen herfra
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 15:54 #16
du har accepteret så alt er i orden
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
10. februar 2009 - 16:33 #17
JEPS ;o)