Avatar billede safesite Nybegynder
05. februar 2009 - 13:27 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Betalt opgave til flash programmør

Jeg skal indenfor en uge have fundet en person som kan løse og forstå flash programmeringen i et forud lavet design uden problemer og til tiden.

Designet er til en hjemmeside og det kan godt være, at den bliver delvis/eller helt flash baseret.

Jeg skal bruge et tilbud fra dem som er interesseret her på siden med en pris for denne programmering.

Venligst kontakt mig hvis du kan klare ovenstående job og HUSK det SKAL være efter bogen mht. de påkrævede programmeringer for ellers er der ingen interesse.

Tilbudene skal være afgivet inden en uge fra datostemplet på denne besked.
Avatar billede panzer Nybegynder
07. februar 2009 - 11:51 #1
Hej

Jeg vil gerne byde ind på opgaven, men skal bruge noget mere information end det du gir her. Har du evt. en kravsspecifikation som du kan sende mig? Min e-mail er lasse (a) hedeby.net

Mvh.
Lasse
www.hedeby.net
Avatar billede safesite Nybegynder
07. februar 2009 - 19:31 #2
Hej Lasse,

hjemmesiden designes af mig til en anden person. Denne person skal bruge en pris på hele molevitten. Dvs. du skal programmere det design jeg giver dig og efter de anvisninger jeg vil oplyse dig nærmere om.

I øjeblikket er det vigtigt med et prisoverslag. Siden er til en café og skal både indeholde almindelig tekstindhold men måske styres af en mere avanceret flash menu (som er af den lidt mere fancy slags) ligesom der skal skabes nogle effekter og et billedegalleri der måske/måske ikke er integreret i siden (kunne f.eks. også tænkes at være linket til et eksternt galleri).

Disse ting er foreløbige krav og skal programmeres af evt. dig hvis vi kan blive enige og personen vil betale dit salær. Det er derfor vigtigt, at det ikke bliver bombastiske tal da denne ellers ligeså godt kan gå til et reklamebureau.

Intet er dog skrevet i sten endnu og kan/vil blive justeret i fremtiden.

Lad høre fra dig så vi kan finde ud af ovenstående.
Avatar billede panzer Nybegynder
08. februar 2009 - 11:20 #3
Hej

Jeg skal bruge lidt mere:
- Skal den styres med et CMS?
- Skal hele hjemmesiden være i flash?
- Hvilket programmerings sprog er der krav til?

Umiddelbart lyder det som en opgave der vil koste mellem 30.000 kr. til 150.000 kr. afhængig af svarene på mine spørgsmål.

Mvh.

Lasse
www.hedeby.net
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2009 - 08:54 #4
Jeg vil også gerne give tilbud på opgaven, men jeg er nødt til at se nærmere på den. F.eks. den omtalte menu er jeg nødt til at se noget på, specifikation el. demo, så jeg kan vurdere, om jeg kan lave, og hvad jeg skal have for det.

php@sneleopard.dk
Avatar billede safesite Nybegynder
09. februar 2009 - 10:05 #5
30.000-150.000??? Hold da ferie! Nej, nej. Ikke engang tæt på.

Sorry, må takke nej. Det her er en "hyggeopgave" og et "fritidsjob". Siden skal bare have nogle flashmenuer (måske drop-downs osv.) og så nogle animationer der kører i baggrunden plus lidt "løst" hvis det bliver nødvendigt for looket. Den skal se stilfuld ud og samtidig være klar og informativ.

Men til den pris så er jeg slet ikke interesseret. Vi taler om nogle tusinde kroner her. Mere præcise kan jeg ikke sige det men det bliver deromkring. Så hvis ikke det har interesse så vil jeg gerne have andre bud.
Avatar billede safesite Nybegynder
09. februar 2009 - 10:08 #6
hygum --> Hvis du kan klare noget i den her stil (som f.eks. menuen) så er vi godt kørende.

http://www.saltlageret.dk

Siden er ikke opbygget endnu. Der er kun idéer men det bliver den hvis jeg får opgaven. For tiden er der mig og en anden om budet. Det drejer sig om intet andet end Flash programmering for tiden.

Håber, at det gav dig et indtryk.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2009 - 13:15 #7
Tak, det gav et udmærket indtryk. Den menu behøver ikke være flash, man kan komme langt med javascripts som mootools f.eks., og det har nogle klare fordele fremfor flash: Det er nemmere at ændre, google kan finde det, det integrerer bedre med resten af siden, og det er enklere at lave.

Du taler om en fancy menu, med billedgalleri og "effekter", hvad med at finde en fed Joomla template, og så bygge det op derfra? se f.eks. demo.yootheme.com - "feb 08 page", og så "frontpage slideshow" fra http://www.frontpageslideshow.net/

Udfra de ting du indtil videre har beskrevet, så ligger det nok i 5000+ for mit vedkommende, men jeg er stadig nødt til at se det mere specifikt, hvad der ønskes.
Avatar billede oersted Novice
09. februar 2009 - 17:47 #8
kontakt mig gerne, så finder vi en løsning på opgaven

vh Jesper

www.jspr.dk
Avatar billede safesite Nybegynder
10. februar 2009 - 15:35 #9
Mht. joomla og de eksempler du har angivet der så er de vel nok flotte men slet ikke i den kategori som jeg har i tankerne. Desuden er der et andet centralt problem i den forbindelse og det er reaktionstiden af menuerne. Den er simpelthen for langsom og desuden for kompliceret. I den ene skal man trykke på sidepunkterne i højre side hvor de så viser undermenuen/informationen til venstre. Og så kører der ellers animation i baggrunden. Det tror jeg er for forvirrende. I den anden tager tiden med, at undermenuerne dukker op alt for længe. Så også der vil jeg sige, at jeg foretrækker flash.

Mht. prisen så vil jeg give det videre men jeg kan selvfølgelig ikke garantere for noget. Jeg vil dog sige, at det stadigvæk er i overkanten og at jeg får et nej. Så hvis du vil genoverveje den pris så gør det hurtigst muligt så jeg kan nå, at tage det tilbud med mig.
Avatar billede safesite Nybegynder
10. februar 2009 - 15:37 #10
Hej oersted,

du kan bare skrive her og du må også afgive dit tilbud her. Det skal være åben så alle kan være med og se, at budene er transparente.

Hvis du vil gøre dette så skal det dog gerne ske senest i morgen, onsdag!

Vær venligst opmærksom på dette.
Avatar billede oersted Novice
10. februar 2009 - 15:43 #11
Det er rigtigt, sådan er reglerne jo !

Kan du maile eller linke til en mere præcis beskrivelse af det du ønsker udført ?

vh Jesper
Avatar billede oersted Novice
10. februar 2009 - 15:45 #12
Du skriver at "Siden skal bare have nogle flashmenuer (måske drop-downs osv.) og så nogle animationer der kører i baggrunden plus lidt "løst" hvis det bliver nødvendigt for looket. "

Er det alt, eller handler det også om selve opbygningen af siden ?

Beklager hvis jeg ikke har forstået dig ret.
Avatar billede safesite Nybegynder
11. februar 2009 - 14:18 #13
Hej oersted,

ikke noget problem.

Ja, du har forstået det rigtigt. Det er kun de ting indtil videre. Jeg regner ikke med, at der skal noget nævneværdigt oveni. Så ja, det er aftalen lige nu.
Avatar billede oersted Novice
11. februar 2009 - 15:00 #14
OK. 3.500,-
Avatar billede safesite Nybegynder
13. februar 2009 - 14:56 #15
Hej oersed,

jeg har givet dit tilbud videre og klienten vil acceptere til 3000,- kr.

Jeg skulle vende tilbage til dig med dette tilbud. Er du med på den?
Avatar billede oersted Novice
13. februar 2009 - 15:05 #16
Umiddelbart ja.
er du venlig at ringe på 2441 2453 eller sende en mail for nærmere aftale

vh Jesper
Avatar billede safesite Nybegynder
15. februar 2009 - 15:09 #17
Hej oersted,

det lyder godt. Dermed bliver det dig der får opgaven.

Jeg sender dig en mail til den adresse der står på din hjemmeside. Der kan vi aftale nærmere. ;-)

Takker for interessen og aftalen.