Avatar billede farouche Nybegynder
05. februar 2009 - 11:46 Der er 1 kommentar

SMTP

Hejsa

Jeg er i den situation at jeg arbejde med min bærbare PC to forskellige steder. Et sted har en TDC ADSL, det andet sted har en FullRate ADSL.

Problemet er at jeg når jeg skifter arbejdsplads skal jeg hele tiden skifte SMTP server på alle mine e-mail konti hvilket er ret besværligt.

Findes der en eller anden smart måde til at løse det problem, eller  må man bare finde sig i det ?
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. februar 2009 - 23:30 #1
Hej

En mulighed kunne være at anvende webmail til dine mail konto dvs at du læser og sender dine mails fra browseren. Forudsætter at dette er muligt.