Avatar billede haz Nybegynder
05. februar 2009 - 00:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

css i vs2005

jeg har en eksisterende website lavet i vs2005 c# men nu har jeg bestemt at det er tid at indføre css men hvordan gør jeg nemmest det ?
Avatar billede olebole Juniormester
05. februar 2009 - 00:24 #1
<ole>

Du skriver vel noget CSS, som forholder sig til den markup-kode, dine dokumenter består af

/mvh
</bole>
Avatar billede nidyahou Praktikant
05. februar 2009 - 01:03 #2
skriver du styling på alle elementerne eller på klasser og id'er??

jeg ville bruge firebug til at finde og skrive alle mine styles over i et stylesheet.
Avatar billede haz Nybegynder
07. februar 2009 - 00:27 #3
jeg er ikke begyndt endnu men regnede med alle elementer.
hvad er firebug ?
Avatar billede olebole Juniormester
07. februar 2009 - 18:27 #4
Det er også et lidt forvirrende navn. Man kunne sagtens forestille sig, det var et sigende kælenavn for Firefox, men det er faktisk en udvidelse til samme  =)
Avatar billede haz Nybegynder
09. februar 2009 - 14:08 #5
tak har kikket lidt på den og vil prøve den

smid et svar
Avatar billede nidyahou Praktikant
09. februar 2009 - 17:04 #6
hvis det var mig du mente så kommer der et her.

Firebug er et super effektivt værktøj for webudviklere.

Du kan have lyst til at se denne side:

http://www.kristarella.com/2009/02/how-to-use-firebug-for-css/