Avatar billede ramforest Nybegynder
16. december 1999 - 22:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Light wave

kan nogen hjælpe mig i gang med Light wave? Links er godt nok
Avatar billede theartist Nybegynder
17. december 1999 - 09:23 #1
Avatar billede ramforest Nybegynder
17. december 1999 - 11:47 #2
hmm.. udemærket, men har du ikke nogle, som du kan anbefale i stedet for tilfældige søgeresultater?
Avatar billede Slettet bruger
17. december 1999 - 12:34 #3
Du kan gå herind han har nogle ratede links og jeg synes personligt at de er meget gode.

http://web.pernet.net/~ursa/lwlinks.htm
Avatar billede theartist Nybegynder
17. december 1999 - 14:15 #4
Nej ikke nogle specielle, jeg plejer at bruge dette link, når jeg mangler lidt inspiration, men nu laver jeg ikke så meget 3D, men 2D, så dem jeg har er mest grafik inkl. 3D grafik generelt.

--:TheArtist:--
Avatar billede i11uzion Nybegynder
17. december 1999 - 16:59 #5
Prøv at kigge på

http://www.3dlinks.com
Avatar billede stigc Nybegynder
21. december 1999 - 19:29 #6
Gå på databiblioteket i København.
De har to bøger om Lightwave. De er guld værd, da det sagtens kan tage den dobbelte tid hvis man skal prøve sig frem. Jeg vil tro man kan bestille dem fra alle bilioteker i Danmark..

titler:
"Inside Lightwave"
"The lightwave 3d Book"
Avatar billede ramforest Nybegynder
21. december 1999 - 21:58 #7
Det kan godt være det kommer til at tage lidt tid før jeg får givet point... Da jeg ikke har så meget tid til at tjekke jeres forslag i den nærmeste fremtid... Men hold ud, jeg skal nok dele point ud
Avatar billede i11uzion Nybegynder
30. januar 2000 - 10:39 #8
... 1½måned...
Avatar billede theartist Nybegynder
07. februar 2000 - 10:56 #9
Skal dette spørgsmål ikke lukkes?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
07. februar 2000 - 22:34 #10
Jo det tænkte jeg da også lige...

ramforest>>> Hvae, bliver det til nogeT???