Avatar billede ahofmann_jensen Nybegynder
04. februar 2009 - 08:09 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Windows Search

Når jeg trykker på 'Start' og så 'Søg' får jeg pludselig et helt window åbnet, og ikke min normale lille hund, der sidder og virrer med hovedet.
Jeg har også fået et ikon i mit værkstøjslinje, og det kan jeg simpelthen ikke slippe af med.
Jeg har ingen anelse om, hvor jeg har gjort denne ændrig.
På forhånd tak for hjælpen!
Anita
Avatar billede Phillporre Nybegynder
04. februar 2009 - 08:26 #1
Hvilken version af windows er der tale om ?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. februar 2009 - 08:52 #2
Hvis det er XP, er det nok fordi du har installeret Windows Search 4.0
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=55c18cb3-c916-4298-aba3-5b98904f7cda&displaylang=da
Måske den er kommet som en opdatering.
Jeg vil tro den kan afinstalleres i: Kontolpanel -> Tilføj/fjern programmer
Avatar billede ahofmann_jensen Nybegynder
04. februar 2009 - 09:13 #3
Jeg har afinstalleret Windows Search 4.0 og har fået min lille hund tilbage. Alt er nu tilbage som før min opdatering. Jeg havde ikke været opmærksom på dette program.

M v h
Anita
04. februar 2009 - 09:13 #4
Avatar billede ahofmann_jensen Nybegynder
04. februar 2009 - 09:21 #5
Jeg har afinstalleret Windows Search 4.0 og har fået min lille hund tilbage. Alt er nu tilbage som før min opdatering. Jeg havde ikke været opmærksom på dette program.

M v h
Anita