Avatar billede dboy26 Nybegynder
03. februar 2009 - 16:56 Der er 1 løsning

Støbning af plast

Ja så er der brug for hjælp..

Jeg har undersøgt en del angående støbning af plast og fundet frem til Polyester-carbonat eller epoxy er mine valg.'

Det hele foregår dog på amatør basis i kælderen..

Jeg har en Toyota Avensis, hvor sideblink kun kan fås gule, der findes umiddelbart ingen klare glas.

så har jeg i mellemtiden tænkt og spekuleret over den bedste og billigste måde de kan laves på.
Min tanke var og lave en afstøbning af de gule glas og så lave en støbning i dem endten med epoxy eller polyester carbonat..
"klar med uv-beskyttelse så de ikke blir gule med tiden"

Dog er jeg i tvivl om hviket matriale jeg skal bruge til afstøbning. det bedste er metal men det er en lang og dyr proces og lave dem og det hele skulle helst laves i min kælder..
Ler er billigt og nemt og forme,men tørre nemt ud og revner, samt har en "uren" overflade.

Nogen som kender en godt matriale til mit lille formål eller har andre ideer til projektet.
Avatar billede dboy26 Nybegynder
03. februar 2009 - 20:13 #1
svar