Avatar billede jakobverner Nybegynder
03. februar 2009 - 13:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hent XML fra webserver

Jeg har eksponeret noget data i en XML fil på en bestem URL på en webserver, således at når jeg med min browser
går ind på den bestemte URL så ser jeg XML-filen og dens indhold.

Hvordan kontakter jeg denne webserver på den bestemte url og henter XML-filen, således at jeg kan arbejde med de data
som XML'en indeholder, i Java kode?
Avatar billede arne_v Ekspert
03. februar 2009 - 16:16 #1
Avatar billede netkoen Nybegynder
03. februar 2009 - 20:53 #2
Jeg har lige lavet et lille program til at zippe en mappe og smide det op på en bestemt webserver..

Som FTP værktøj brugte jeg jar filen på denne side: http://www.enterprisedt.com/products/edtftpj/

Det virkede utrolig godt og absolut ingen problemer.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. februar 2009 - 21:03 #3
Det er sikkert et glimrende produkt men hvad gør det som Java out of the box ikke gør for det foreliggende problem ?
Avatar billede netkoen Nybegynder
03. februar 2009 - 22:23 #4
Det ved jeg faktisk ikke.. Det var mere bare for at give nogen alternativer og så har jeg lige brugt den anden og synes den virkede ganske fint.

Men helt op til den enkelte.
Avatar billede jakobverner Nybegynder
10. april 2009 - 11:37 #5
det er rigtigt at arne v har svaret på spøgsmålet i en anden tråd, kom til at oprette samme spørgsmål to gange.
Smid lige et svar så vi kan får lukket den her.
Avatar billede jakobverner Nybegynder
22. december 2009 - 12:20 #6
Der er ikke nogen har lagt et svar siden d. 10 april.