Avatar billede sprucemoose Nybegynder
02. februar 2009 - 11:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sletning af midlertidige internetfiler på samtlige brugere

Jeg har et par terminalservere jeg gerne vil rydde op på. Det jeg leder efter er en nem måde at slette alle midlertidige internetfiler fra samtlige brugere på serveren.

Jeg har tidligere manuelt slettet dem på hver bruger men det er sgu for bøvlet. Hvad kan man gøre?

Mvh
Sprucemoose
Avatar billede poha66 Nybegynder
02. februar 2009 - 12:34 #1
se denne side : http://www.ctrl-alt-del.com.au/CAD_TSUtils.htm
der kan du downloade IC-sweep. Bruger det selv - ganske glimrende . Sæt det op i en tast-scheduler, så klarer det hele sig selv.
Avatar billede sprucemoose Nybegynder
02. februar 2009 - 13:41 #2
ok, bruger du det på en terminalserver med mange brugere?
Avatar billede sprucemoose Nybegynder
02. februar 2009 - 13:52 #3
Har lige testet det. Det er genialt. Tak for det, venligst send et svar så du kan få dine point.

Mvh
Sprucemoose
Avatar billede poha66 Nybegynder
03. februar 2009 - 10:22 #4
Godt. Jeg er selv rigtig glad for det. det sletter jo også, som du sikkert har opdaget - andre temporære filer i brugerens lokale profil, hvis du bruger parameteren /all.  På den måde får man endnu mere renset op ;-)