Avatar billede crolesen Nybegynder
02. februar 2009 - 10:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lille fritids programmering og designopgave

Hej!

Jeg har en lille opgave hvor du vil få en del of overskuddet.
Du skal kunne php og kunne lave et flot design.

Det skal være en nyhedsdatabase hvor man linker til mange andre sider så man samlet kan se nyheder på denne ene side.

Skriv hvis du kan php og design eller kender en som vil lave et lille design.

skriv til christian.olesen (at) fodboldcoach.dk

Mvh.

Christian Olesen
Avatar billede olebole Juniormester
05. februar 2009 - 13:10 #1
<ole>

*) "Lille fritids programmering og designopgave"
*) "en lille opgave"
*) "et lille design"

Er det kun mig, eller lyder du ikke bare som en, der kun vil overlade en lille del af overskudet til den, der laver arbejdet? Der må da være en årsag til, du helt bevidst nedvurderer hele den del af arbejdet, du ikke selv kan lave.

Tillidsvækkende? Næppe overvældende  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede crolesen Nybegynder
05. februar 2009 - 16:34 #2
Formoder det betyder du ikke vil hjælpe.

Christian
Avatar billede paaskehare Nybegynder
06. februar 2009 - 09:53 #3
Hvilket overskud snakkes der her om, og er der en sikker indkomst for mig, hvis jeg nu vælger at lave det for dig. Jeg er stadig interesseret, men jeg vil være sikker på at have en indkomst da det bestemt ikke er gratis arbejde, selv hvis det går i vasken.
Men hvis du er sikker på at det er noget du vil køre igennem med, og vil smide en lille forskud fortjeneste på. Så er det helt sikkert noget jeg godt kan hjælpe dig med, selvfølgelig afhængigt af hvad du vil indskyde i projektet :)

Du kan se lidt af det design værk jeg tidligere har lavet her:
www.paaskehare.dk
Avatar billede crolesen Nybegynder
06. februar 2009 - 10:56 #4
Hej paaskehare

Skriv en mail til mig på christian.olesen (at) fodboldcoach.dk eller opret mig på messenger crolesen (at) msn.com.

Det du nævner af krav kan vi helt sikkert finde ud af.

Mvh.

Christian
Avatar billede crolesen Nybegynder
14. marts 2009 - 20:06 #5
lukket og slukket