Avatar billede speedy79 Nybegynder
01. februar 2009 - 18:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gemme filmklip fra hjemmeside

Hejsa

Hvordan kan man gemme filmklip fra div hjemmesider?
Avatar billede swiatecki Novice
01. februar 2009 - 19:16 #1
Det kommer HELT an på hvilken side, hvilket video format og hvordan det er sat op.

Du bliver nød til at komme med et eksempel
Avatar billede Jensen DK Novice
02. februar 2009 - 07:30 #2
Til det meste kan du bruge Orbit, den kan du hente her.
http://orbit-downloader.dk.malavida.com/d2008-download-gratis-windows
Avatar billede speedy79 Nybegynder
06. februar 2009 - 19:12 #3
Er der andre muligheder? For kan ikke rigtig få Orbit til at funke. :(
Avatar billede Jensen DK Novice
07. februar 2009 - 07:03 #4
Ja der er andre, kan bare ikke huske dem, men Orbit er den bedste, du skal højre klikke på det filmklip som du vil gemme, og så skulle der komme en mulighed for at gemme
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 07:10 #5
speedy79 >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point for hjælpen.  :-)

Har du et link til filmklip du ønsker at gemme?
Avatar billede Jensen DK Novice
07. februar 2009 - 07:22 #6
Vejmand som jeg har forstået det, er det ligegyldidt hvem der der smider et svar, det er kun dem der får fluebenet af spørgeren der får point, de andre uden flueben anuleres når spørgeren klikker på opret.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 07:59 #7
silbidor >> Det er korrekt, i den "gamle" Eksperten skulle man også acceptere hvem der skulle have point, og det gik ikke særlig godt når der var lagt "Svar" som egentligt burde være lagt som "Kommentar".
Der arbejdes også på at vi kan se i oversigten om der er lagt "Svar". Endnu en grund til at sende indlæg som det de er, enten svar eller kommentar.
Siden er faktisk uoverskuelig nok i forvejen, det behøver vi ikke selv forstærke.  :-)
Avatar billede speedy79 Nybegynder
07. februar 2009 - 21:46 #8
Nå jeg nøjes med det så... *gg* Har også fået det til at virke.Sådan da.

Sorry omkring svaret, men kan ikke rigtig hitte ud af det herinde. Og Hvor kan jeg sætte det flueben, så jeg kan gi point? :o/
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2009 - 21:55 #9
Når silbidor har sendt et "Svar" vil der ud for svaret være en lille boks til flueben. Den er der ikke endnu, da silbidor kun har sendt en "Kommentar".  :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
08. februar 2009 - 07:15 #10
OK prøv om du kan bruge det her svar.
Avatar billede speedy79 Nybegynder
08. februar 2009 - 12:06 #11
Sådan og tak for hjælpen drenge. :o)