Avatar billede rmk24 Nybegynder
01. februar 2009 - 18:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

søger en god php editor

har prøvet zend og synes den er god. den gir dog problemer på min computer. det jeg søger er en editor der understøtter php samt css og javascript og diverse andre sprog. helst hvor der er auto complete og sådan ligesom zend (for dem der kender det).

har prøvet
Aptana
TW Webcoder

nogen der har andre bud på nogen gode editor
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. februar 2009 - 18:43 #1
Måske du skulle prøve TSW PhpCoder.
Den har mange flere php relaterede funktioner end webcoder. Jeg har personligt ikke fundet noget udviklingsmiljø til php jeg synes bedre om.
Avatar billede rmk24 Nybegynder
01. februar 2009 - 19:44 #2
understøtter den også javascript. og er der autocomplete i den?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. februar 2009 - 19:49 #3
Hmm, ikke autocomplete...
Næste udgave af webcoder vil have det, og jeg gætter på næste phpcoder også vil så.
Avatar billede rmk24 Nybegynder
01. februar 2009 - 19:54 #4
okay.. takker.. må vente lidt så.. ved du hvornår webcoder ca kommer? og php coder
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. februar 2009 - 20:13 #5
Altså Final Beta er allerede udgivet, så det varer nok ikke lang tid.
http://www.tsware.net/blog/2009/01/21/tsw-webcoder-2009-final-beta-1-released/

Der er ingen info om phpcoder endnu. Det er blot mit gæt.
Avatar billede coderdk Praktikant
01. februar 2009 - 22:49 #6
phpEd er den eneste de rer tæt på Zend, tror jeg ;P
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2009 - 00:06 #7
det bedst! ide man kan tænke sig til php r eclipse pdt

http://www.eclipse.org/pdt/

du kan oss installere alle mulige andre ide'r via deres updste manager
Avatar billede rmk24 Nybegynder
02. februar 2009 - 10:18 #8
kigger lige på den..
Avatar billede JanusHoi Praktikant
03. februar 2009 - 08:52 #9
Jeg har stor glæde af edit+ 3.

Der kan man sætte rigtig mange personlige indstillinger op, så meget af det man laver tit, bliver automatiseret.

Der er autosuggestion, men det kræver lidt tilvænning at bruge.

Den har også indbygget ftp-klient, men det har alle vel nu om stunder.

Og på deres hjemmeside er der mange brugeruploadede filer, som folk har lavet til alle mulige forskellige formål. Blandt andet javascript syntax.

http://www.editplus.com

--
Janus
Avatar billede rmk24 Nybegynder
18. august 2010 - 14:20 #10
lukket
Avatar billede amews_aj Nybegynder
18. august 2010 - 14:32 #11
Var der ingen brugbare bud, siden du lukker og tager alle point selv?