Avatar billede grimstrup Nybegynder
31. januar 2009 - 16:55 Der er 3 kommentarer

Trådløst internet virker kun på den ene pc:(

Hejsa

Jeg sidder her med 2 dell bærbare computere.

Den ene computer virker 100 % og jeg kan komme både på mit eget internet og min nabos. Den anden computer vil slet ikke logge på mit eget internet, men vil godt oprette forbindelse til min naboes, hvor jeg også får en ip adresse, men ikonet blinker ikke så der er altså ingen reel forbindelse og jeg kan heller ikke komme på nettet:(

Jeg har prøvet at geninstallerer drivere, men det har ikke hjulpet og jeg ved ikke hvad jeg kan gøre for at få internettet til at virke på den anden computer, men det er jeg sikker på en af jer derude ved hvordan jeg kan løse:)

-L
Avatar billede grimstrup Nybegynder
31. januar 2009 - 17:40 #1
Nu har computeren alligevel oprettet forbindelse til vores eget netværk, men den siger begrænset eller ingen forbindelse...:(
Avatar billede sand321 Nybegynder
01. februar 2009 - 00:11 #2
Hej,

Du kan evt. prøve at resette winsock:

Åbn commando prompten (Kør --> cmd)
Skriv "netsh winsock reset" og tryk enter

Derefter skal du genstarte computeren!

Held og lykke..

Mvh Peter Sand
Avatar billede hjolsen Ekspert
01. februar 2009 - 20:55 #3
Hej

Hvis det ikke virker prøv at genstarte Router ( sluk -- vent 10 sec -- tænd )