Avatar billede jedi Nybegynder
02. juli 2001 - 18:34 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Bærbare!!! (Hjælp bedes HURTIGST MULIGT!!!)

Hey allesammen!

Jeg er den \"lykkelige\" ejer, af en TOSHIBA SATELLITE 4300 Pro Series.

Grunden til at jeg skriver \"lykkelige\" er, at jeg lige har installeret win2000 på den... Problemet er bare, at lyden HAKKER!!! Jeg fandt dog på et tidspunkt en side, hvorpå der stod at lige præcis MIN bærbare (modellen altså), havde en eller anden form for BUG i win2000!!! Der stod også, at der snart ville komme opdateringer til den, men nu kan jeg bare ikke finde siden igen!!!
Jeg har fået at vide, at det også kunne være pga. rammene, da der på daværende tidspunkt kun var 64 mb. installeret... OK!!! Nu er der 256 mb. i stedet, men som sagt, så virker det STADIG IKKE!!!
Jeg vil nu give 1000 p. til den/de som kan hjælpe mig, med dette problem...

På forhånd, tak!!!

Jedi

P.S. Jeg HAR været inde på deres HP...
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
02. juli 2001 - 18:42 #2
der er mange filer / drivers til win 2k
Avatar billede jedi Nybegynder
02. juli 2001 - 18:44 #3
Hmm... Som sagt, så HAR jeg været inde på TOSHIBA´s HP! Sorry!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
02. juli 2001 - 18:44 #4
har du prøvet at opdatere de drivers ??
Avatar billede jedi Nybegynder
02. juli 2001 - 18:45 #5
Hvilke??? De har jo kun drivers fra sidste år! :(
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
02. juli 2001 - 18:49 #6
kører du med service pack ??
Avatar billede makse Nybegynder
02. juli 2001 - 18:52 #8
Prøv også at slå IR porten fra. Enten i windows eller i bios.
Avatar billede jedi Nybegynder
02. juli 2001 - 18:52 #9
makse>>> Hmm... Hvad gør den der Service pack da??? Men nej, det gør jeg ikke...
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
02. juli 2001 - 18:53 #10
det er en masse fejl rettelser til win2k
Avatar billede makse Nybegynder
02. juli 2001 - 18:56 #11
Prøv først at slå IR porten fra.
Hvis det ikke hjælper, så kan SP2 måske gøre udslaget. Der som sagt, rettet en del fejl i SP2.
Avatar billede jedi Nybegynder
02. juli 2001 - 19:11 #12
makse>>> What!?! Hmm... Damn! Næsten 100 mega...! Tja, det kan godt være, at der går noget tid før jeg svarer igen, okie!? Men jeg skal da ikke glemme dine points hvis det virker! :) Jedi
Avatar billede makse Nybegynder
02. juli 2001 - 19:14 #13
Hvis du vælger det nederste link, kan du måske nøjes med mindre. :)
Avatar billede cybermouse Nybegynder
02. juli 2001 - 19:30 #14
har du prøvet at snakke med forhandleren?
Avatar billede wikings Nybegynder
02. juli 2001 - 20:11 #15
Lyt til >makse
Jeg tror snarere at det er Win2k, efter at ha\' gennemlæst de forskellige sider, fordi jeg troede at jeg kunne hjælpe. Er jeg hermed kommet til den konklusion at der sgu\' lang tid før jeg sletter mine 98\'ere.

http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/support/supp_tech_download_file_details.jsp?BV_SessionID=@@@@0746816289.0994096972@@@@&BV_EngineID=kallfkihhjgbfejcghcfmfcgll.0&Center=Download&Product=Portables&Family=Satellite+Pro&Model=4300+Series&OS=All+Operating+Systems&Category=All+Categories&OID=1073775030&FileName=s430sup2.exe
Men den har du vel hentet!!
Her er et af de steder der stærkt antyder at du skal køre den nyeste servicepack. Held og lykke!
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q279/4/91.asp?LN=EN-US&SD=gn&FR=0&qry=Q279491&rnk=1&src=DHCS_MSPSS_gn_SRCH&SPR=MSALL
Avatar billede wikings Nybegynder
02. juli 2001 - 20:12 #16
Shit, for et langt link,,, Sorry!!
Avatar billede jedi Nybegynder
10. juli 2001 - 00:17 #17
Hmm... Hvordan kan jeg acceptere svar fra en bestemt person???
Avatar billede makse Nybegynder
10. juli 2001 - 00:24 #18
Spørg efter et svar fra den person.
Avatar billede jedi Nybegynder
10. juli 2001 - 00:27 #19
Øhm... Dig... Du skulle jo gerne have dine point, right??? =)
Avatar billede jedi Nybegynder
10. juli 2001 - 00:27 #20
Ups! lol
Avatar billede jedi Nybegynder
10. juli 2001 - 00:30 #21
Ik´ for noget, but you gotta hurry a little bit, cause I have to leave soon... :)
Avatar billede makse Nybegynder
10. juli 2001 - 00:30 #22
He, takker, så får du et svar. Men 1000 Point er sgu i overkanten.
Tag noget til dig selv, så har du til dit næste spørgsmål.

Var det så SP2 der ordnede det.
Avatar billede jedi Nybegynder
10. juli 2001 - 00:31 #23
Nah... Det er helt ok makse! :) Men nej, det var faktisk det med IR-porten der gjorde det...
Avatar billede jedi Nybegynder
10. juli 2001 - 00:31 #24
Men mange tak endnu engang! :) Zez! Jedi
Avatar billede wikings Nybegynder
10. juli 2001 - 00:53 #25
Man forundres, Jeg skulle engang installere WIn98 på en bærbar, efter megen besvær og nærlæsning af logfil, fandt jeg ud af at den gik ned hver gang den nåede til floppydriver filen. Ind i bios, disable floppy, genstart og fuldførte installationen. I med floppy, og alt kørte perfekt. Underligt. Tillykke med løsningen!! ;o)
Avatar billede jedi Nybegynder
11. juli 2001 - 00:00 #26
Hehe... Jo tak! :o)