Avatar billede pongobear Nybegynder
30. januar 2009 - 12:48 Der er 2 kommentarer

Hvordan benytter man en værdi fra en listeformular i en query?

Jeg har en listeformular, som indeholder flere rækker  og flere kolonner (med ID som første kolonne).

Jeg ønsker at benytte et ID fra listen i en query (mere præcis, ID fra den række som brugeren står i).

Jeg har forsøgt følgende:

[Forms]![FrmTilfoejMedarbTilEnAfd]![Kombinationsboks10]

Men det har ikke den rette effekt.

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede terry Ekspert
30. januar 2009 - 13:14 #1
In the query you can right click in th ecriteria field and choose Build
No wyou can find the form/field you want to use
Avatar billede terry Ekspert
30. januar 2009 - 13:15 #2
If you want the id of the current record why are you trying to us the value from a combobox?