Avatar billede dude Nybegynder
29. januar 2009 - 00:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kontaktpersoner i Outlook

Kan man gøre sine kontaktpersoner i Outlook (2003 eller 2007) tilgængelige for andre personer, således at alle har adgang til at rette og opdatere kontaktpersonernes oplysninger? Mener der findes noget der hedder "Global address list", men hvilke muligheder giver den?
Avatar billede poha66 Nybegynder
29. januar 2009 - 14:46 #1
Nu er der jo forskel på om du 'sidder' på en exchange -server - eller det blot er i dit lokale hjem. Men hvis du kører exchange kan du stå på 'kontakt-folderen' højre-klikke og vælge 'egenskaber' - herunder vælger du tilladelser - og giver dem her.
Vedkommende der skal have adgang - skal (mens de står i kontakter) vælge 'Åbn delt kalender'
Avatar billede dude Nybegynder
27. august 2010 - 09:40 #2
Lukker