Avatar billede 4ks Praktikant
28. januar 2009 - 18:09 Der er 2 kommentarer

Kan man sende man Smiley til Nokia mobil symbion 60

Hej

kan man sende Smiley til Nokia mobil symbion 60 via SMS, hvis man sender fra et program, er der noget man kan sende til telefonen der konverteres til smily når den lander på telefonen, jeg har forsøgt med :-) uden held.

Mvh Henrik
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2009 - 18:23 #1
Når man indsætter en grafisk smiley sendes den grafiske smiley ikke med sms'en, men den sender i stedet ":)". Derfor er det den telefon der modtager sms'en, der skal lave tekst-smileyerne om til grafiske smileys.
Det er som standard ikke muligt med symbian s60, men det kan lade sig gøre gennem et program:
http://www.softwaremarket.nokia.com/?action=productDetails&pID=3107&uaid=268&lang=en

*bemærk: jeg kender ikke til programmet, og ved derfor ikke om det virker.
Avatar billede 4ks Praktikant
20. august 2010 - 18:10 #2
kaloer, kan du oprette et svar så får du point.
/Henrik