Avatar billede computertuns Nybegynder
28. januar 2009 - 14:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Roll over tekst

Hej nogen der kan hjælpe mig med at få en roll over tekst,
lige som i http://www.haurum.org
Avatar billede sajgo Nybegynder
06. februar 2009 - 02:04 #1
Der er ingen roll over tekst på siden:?
Avatar billede computertuns Nybegynder
11. februar 2009 - 15:13 #2
nej, men så den der tekst der kører hen hvor der står poul anker
Avatar billede sajgo Nybegynder
12. februar 2009 - 02:24 #3
Det er et billedscript. Og hvis du vil lave det skal du bare lave det i billeder hvor du skrivet det antal bokstaver som du vil have vist af gangen freksempel et billede hvor der står: S . Og et hvor der står: SA . så brug www.techsmith.com til at producere det til etn gif fil men husk at sætte tiden ned ved at højreklikke på billedet når det ligger på tidslinjen i camtasia og tryk på noget med tiden. så bare producer og husk at ændre tingen med hvor mange gange den skal spilles til 1 for at den starter med at gøre det og så bare bliver på sidste billede. så bare sæt billedet ind hvor du vil.

Er ikke sikker på det virker men du kan da prøve det virkede da jeg prøvede det.:)

Mvh: Mathias Kirk
Avatar billede sajgo Nybegynder
20. februar 2009 - 11:48 #4
Overstående