Avatar billede pla-net Nybegynder
27. januar 2009 - 21:13 Der er 1 kommentar

Langsom browser - men hurtig internet

Hej,
Efter at min internet-udbyder i weekenden skiftede deres server m.v. ud for at brugerne kan få hurtigt internet, har jeg haft store problemer med det trådløse internet.

Den tager ofte 20-40 sek. om at loade en side ned, hvor det før kun tog 2 sek. Endda selv ved google.dk

Sætter jeg netkabel i, er der nul problemer. Så suser den derudad.... Selv hastighedstjek viser at den har den hastighed den bør have...

Er der nogen der har bud på hvad der kan være galt?
Avatar billede lablo Nybegynder
27. januar 2009 - 21:56 #1
har du prøvet at genstarte dit trådløse udstyr. Det kan måske være noget firmware der er gået kold.