Avatar billede saad Nybegynder
27. januar 2009 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AVI filer vil gerne lime dem sammen til en fil

Hej alle ...

Jeg har en reklame på video som har AVI format og det fordi den er kun på 3 minutter (25 migabite) synes jeg er ikke nok så har jeg tænkt kan lave 20 kopi af den samme klip så den kan afspilles i ca: 1 time .

Er der nogle der ved hvordan jeg kan lime dem sammen så de bliver til en klip .

Jeg vil helst have et gratis program TAK

                      M.V.H
Avatar billede stagedk Nybegynder
27. januar 2009 - 19:51 #1
brug evt windows movie maker :)
Avatar billede stagedk Nybegynder
27. januar 2009 - 19:52 #2
Avatar billede hmortensen Nybegynder
27. januar 2009 - 20:01 #3
Hvis det er en DVD du vil ende ud med, kan du få det klip til at loope, i stedet for at ligge det efter hinanden X antal gange.
Avatar billede saad Nybegynder
27. januar 2009 - 22:37 #4
hej ..

jeg har selv fundet ud af hvordan man kan lave det , og det er Nero vision program der kan . men jeg vil sige tak for jeres hjælp derfor ville jeg dele mine pointe til jer begge 2 .

Tak for svaret
Avatar billede saad Nybegynder
27. januar 2009 - 22:38 #5
nu ved jek ikke hvordan man giver pontene til folk ... hvor det skam :=)