Domain brugere med "Default settings"
HejJeg forsøger at tilføje en række indstillinger i Internet Explorer 6.0 til "Default User" under "c:\documents and settings" så hver gang en ny domain bruger logger på computeren så har den følgende indstillinger:
-Startside er sat korrekt
-Tools->internet options->Temporary internet files->settings->Amount of disk space to use: 40 MB
-Show Quick Launch, er aktiveret.
Jeg har prøvet at logge ind på computeren med en bruger og lavet ovenstående indstillinger. Efterfølgende har jeg kopieret følgende mapper til "Default User":
Application Data
Desktop
Favorites
Local Settings
My Documents
NetHood
PrintHood
Recent
SendTo
Start Menu
Templates
Efterfølgende logger jeg af og logger på med en ny bruger. Nu burde indstillingerne være overført fra "Default user" til den nye bruger der er oprettet,
Men det er kun indholdet af favorits og desktop osv. der passer. Indstillingerne i Internet Explorer er i overført?
Hvordan overføres disse indstillinger? Findes de i en reg fil et eller andet sted?
Mvh
Benjamin Andersen