Avatar billede samsung Nybegynder
27. januar 2009 - 08:22 Der er 2 kommentarer

Fjernskrivebord fra Vista til Vista virker ikke

Jeg har 2 Vista Buisness pc, hvor den Vista1 skal køre fjernskrivebord op imod den Vista2.
Men når jeg prøver dette, kommer den med fejlmeedelsen at password'et ikke er korrekt ´selvom dette er korrekt.

Jeg kan sagtens køre fjernskrivebord fra XP maskine mod Vista2, og Vista1 kan køre fjernskrivebord mod XP pc uden problemer.

Nogen der har nogle gode ide'er
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2009 - 09:24 #1
aner ikke noget om det men et simpelt spørgsmål.

er du superadministrator på begge maskiner

http://www.freesystem.dk/modules/smartsection/item.php?itemid=268

et forslag
Avatar billede samsung Nybegynder
27. januar 2009 - 09:43 #2
@treatmenice. Nej, men som du ser er kun Vista vs. Vista der fejler.
XP pc kan tilgå fjernskrivebord på Vista2 uden problemer, Vista1 kan tilgå XP pc uden problemer, så Vista2 er åben for RDP, og Vista1 kan tilgå via RDP, men blot ikke mod hinanden.