Avatar billede myheart Nybegynder
26. januar 2009 - 23:19 Der er 8 kommentarer

Internetsider fryser og nettet lukker ned

Hej i dygtige folk

Min Bærbar er begyndt at fryse nogle sider på internette ikke alle, men mange og så går nettet ned, Og den eneste udvej er at slukke ruteren og computeren for at få Inernettet igen.
Det er xp der er på computeren. Hvad pokker kan dette problem skyldes og hvad kan jeg gøre ved det..
På forhånd mange tak
Karina
27. januar 2009 - 07:00 #1
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
Avatar billede Jensen DK Novice
27. januar 2009 - 09:32 #3
larry han/hun er ikke værd at hjælpe, der er ting fra 2004 som ikke er afsluttet endnu, og der deles ikke point ud.
Avatar billede myheart Nybegynder
27. januar 2009 - 09:53 #4
Hej karise larry
Hvor er du en knag til de viruser, jeg har ikke prøvet det i nu men det bliver dagens procekt med alle de link du har sendt, ved snart ikke hvad for et jeg skal vælge..

Du må undskylde det med tideliger spørgsmål og karma men jeg har forsøgt mange gange men jeg kan ikke finde ud af at afslutte og give karma. og nu kan jeg se når man vil give karma skriver de at det har de afskaffet her på siden..

Jeg erjo bare en ung pige på 28 år der har computer problemer, men er ikke en knag til dette forum undskyld
Men mange tak for du tog dig tid til at hjælpe mig
Mvh Karina
27. januar 2009 - 10:49 #5
(Hvilke ting i http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar forstår du ikke ?)

Glem alt om dette KARMA halløj!!!
Avatar billede Jensen DK Novice
27. januar 2009 - 13:49 #6
Det er muligt at dette på Dansk måske kan forstås.
Hvis du ikke har fået noget brugbart kan du ude til venstre makere dit navn, du har jo lagt et svar og så klikke på accepter så har du fået dine point tilbage og spørgsmålet er lukket, hvis du vil give point til hjælperene, så klikker du på afvis når du har makeret dit navn, og beder så dem du vil give point om at lægge et svar, som du så makere navnet/ navnene og så klik på accepter, så er der givet point og spørgsmålet er lukket.
PS. prøvede at hjælpe med at få styr på forviringen.
Avatar billede myheart Nybegynder
22. december 2010 - 14:53 #7
Tak for hjælpen vil du skrive et svar spørgsmål så jeg kan få lukket denne tråd :-)
Avatar billede myheart Nybegynder
22. december 2010 - 23:24 #8
karise_larry så vil jeg meget gerne have et svar far dig så jeg kan lukke tråden :-)