Avatar billede malikmoller Nybegynder
26. januar 2009 - 20:21 Der er 18 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede KLS Novice
26. januar 2009 - 20:27 #1
Når du siger Gamer bærbar hvad tænker du så på af spil ?
For den kan sagtens klare 7 kabale i 10 timer.

Det som jeg vil kigge på er hvordan er indsugning, og udsugning af køleluft ?
(det kan man kun få en ide om ved at se fysisk på pc'en)

Det kræver god ventilation at køre 3D spil i længere tid, og specielt når den skal køle både grafikkort og CPU gennem samme luftstrøm.
Avatar billede malikmoller Nybegynder
26. januar 2009 - 20:31 #2
altså spil som css,C&C,FIFA 09.
Avatar billede KLS Novice
26. januar 2009 - 20:34 #3
Det som du skal tænke på er at det ikke kun er specs på selve pc'en der bestemmer om den er god at spille på, men også den måde den trækker luft ind på.

selvom grafikkortet er godt nok og har nok ram, så er det hele bestemt af om det kan blive kølet nok i lang tid, så det kører stabilt.

så du må ned fysisk at kigge på computeren og vende bunden i vejret på den, og se hvor den trækker luft ind, og hvor den blæser det ud.

eller vente på at andre der evt. har denne PC svarer dig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2009 - 20:37 #4
Nej det er det ikke.
HD 3470 kan klare spil i middelopløsning, men forvent ikke at kunne spille de nyeste spil på den.
Avatar billede malikmoller Nybegynder
26. januar 2009 - 20:37 #5
ja, men tror du den er god ?
Avatar billede KLS Novice
26. januar 2009 - 20:40 #6
Jeg har ingen baggrundsviden omkring designet af denne PC. Men specs ser ok ud, har kørt CSS og CS:Zero på en mindre pc end den, så den burde kunne klare de tekniske specs, men igen, det er ligeså meget kølning det kommer an på
Avatar billede malikmoller Nybegynder
26. januar 2009 - 20:43 #7
til john stigers.
en af mine venner siger det er godt haverslev siger det er godt klshp siger det er godt,

så tror nok det er godt--
Avatar billede malikmoller Nybegynder
26. januar 2009 - 20:52 #8
Compaq Presario CQ60-125 fra computercity.dk

er den god?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2009 - 21:23 #9
Kortet er da også ok, men det er og bliver et midrange grafikkort.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2009 - 21:24 #10
Nej den er dårligere end dit første valg grundet onboard grafik.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2009 - 21:32 #11
Tweakup.dk betegner da heller ikke notebooks med HD3470 som gamer bærbar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2009 - 21:39 #12
Der er jo Blue-ray drev i, og da HD3470 er kanon gode til HD film ligger den notebook  i entertainment serien hos Fujitsu Siemens.
Men den er god til spil når du samtidig bruger deres 3D Booster: http://www.fujitsu-siemens.com/home/products/notebooks/amilo_graphic_booster.html
Avatar billede malikmoller Nybegynder
27. januar 2009 - 11:19 #13
er der 3D  booster i
?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2009 - 20:06 #14
Nope - det er ekstra tilbehør.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2009 - 20:07 #15
Fujitsu Siemens betegner den selv som en multimediemaskine.
Ikke en gamer maskine.
Avatar billede malikmoller Nybegynder
27. januar 2009 - 21:43 #16
hvad koster 3d booster?
Avatar billede malikmoller Nybegynder
27. januar 2009 - 21:50 #17
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2009 - 21:58 #18
Efter min mening ikke meget bedre...
Har du et budget?
Avatar billede malikmoller Nybegynder
28. januar 2009 - 09:43 #19
mit budget er 5k.
ved du havd 3D bosster koster?