Avatar billede fuurkan Nybegynder
25. januar 2009 - 20:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formatering af Windows Vista på bærbar

Hej,

Jeg vil gerne formatere min HP bærbar, fordi den er blevet rigtig langsom med tiden. Dengang jeg købte min bærbar, forklarede sælgeren at jeg skulle brænde en CD, som kun kunne brændes EN GANG, så jeg kunne formatere.

Jeg har nu brændt 2 DVD skiver under recovery manager på min bærbar. Jeg kan dog stadig ikke finde ud af at formatere. Jeg sætter CDen i og genstarter, så kommer noget med genoprettelse at systemer, men kun seneste til 5/1-09, det er knap tyve dage siden. Jeg ved ikke hvordan jeg skal slette partikular og formatere den.

Nogle der kan hjælpe mig, forklare mig eller guide mig, det ville være en stor hjælp
Avatar billede rebecca Novice
25. januar 2009 - 20:33 #1
har du prøvet alt + F10 lige når du starter pc'en
Avatar billede osigaard Nybegynder
25. januar 2009 - 20:54 #2
Prøv straks fra start tryk <F11>. det skulle starte Gendannelse fra Gendannelsespartionen.
Avatar billede osigaard Nybegynder
25. januar 2009 - 20:58 #3
Yderligere oplysninger om, hvilken HP bærbar , der er tale om, ville give os bedre muligheder for at give korrekt hjælp.
Altså HP modelnavn og modelnr.
Avatar billede fuurkan Nybegynder
25. januar 2009 - 22:08 #5
Jeg har faktisk lige formateret den, er lige blevet færdig .. :) Jeg fandt ud af det uden at bruge de to skiver, har gendannet den til fabriksindstillinger..
Avatar billede haverslev Novice
26. januar 2009 - 15:32 #6
Fint, husk at lukke/give points til den/dem der har givet dig løsningen, - se vedlagte hvordan du gør :)
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar