Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
25. januar 2009 - 15:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CMS Webshop med customdesign

Er der nogen som kan anbefale et CMS system til at lave en webhop i?

Krav:
Jeg har et design fra en grafiker jeg gerne vil bruge, så det skal ikke være et CMS hvor man er bundet af skabeloner.

Man skal under kundekartoteket selv bestemme sine søgekriterier. Eller mindst kunne søge på andet end kundens navn.

Det skal være en business-to-business webshop.
Avatar billede Rosenkjaer Novice
25. januar 2009 - 16:05 #1
I så fald du allerede har fået lavet et design, så er det altså ikke let at finde et CMS system det kan implementeres i.

Normalt beslutter man sig for et CMS system, gerne i samråd med sin grafiker, og så laves designet til dette system.

Hvis du skal bruge et CMS system til det design der allerede er lavet, så vil det smarteste måske være at betale sig fra at få lavet et unikt CMS system, og så kan du jo også helt selv bestemme hvad der skal være af funktioner. Men denne løsning er selvfølgelig ikke billig.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
26. januar 2009 - 11:08 #2
Designet behøver ikke at være præcis som grafikeren har lavet, men grundideen med placering af menu og generel struktur er vigtigt.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
29. januar 2009 - 10:53 #3
Vi vil gerne tage et kig på din opgave.
Vores grundshop system koster 20.000kr (se www.taketwo.dk/webshop) for mere information.

Systemet er temmeligt fleksibel, så dit eget design vil givetvis kunne sættes op for en ganske lille ekstra omkostning.

Hvis du har interesse i at høre mere kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707

Mvh Peder
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
14. september 2009 - 12:48 #4
Undskyld jeg ikke har fået svaret, men indehaveren er lige ved at få lagt den eksisterende portal over på en anden server og det tager sin tid.

Jeg hører om hun er interesseret og så vender jeg tilbage.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
27. oktober 2009 - 09:47 #5
Kunden har sat opgaven i bero p.g.a. en finansielle krise.

Ligger i et svar, så deler i point?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
27. august 2010 - 11:07 #6
Jeg tolker intet svar som om I ikke er interesseret i at få point.

Hvis andet skulle være gældende, så henvend jer endelig.