Avatar billede tomojo Nybegynder
25. januar 2009 - 04:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gammel bærbar vil ikke på nettet.

Jeg har en gammel Toshiba Satellite stående som jeg indtil for 3 måneder siden brugte stort set udelukkende til netbank.
Efter udskiftning af router har vi ikke kunnet komme på nettet på den, hvilket jeg har brug for, idet netbank skal 'overdrages' til anden PC. (Den er låst til Toshiba'en)
Den kørte ellers fornuftigt på et Zyxel PMCIA kort.
I mellemliggende tid har jeg opsagt fastnetforbindelsen, så jeg ikke engang har mulighed for at komme på via kabel.
Jeg har prøvet en forbindelse på en offentlig router hvor 'alt' ellers kobler op uden forbindelse, uden held.
Jeg har forsøgt med et USB modem, men den reagerer ikke på det heller.
Som sagt er det en gammel slave, styresystem er ME.
Avatar billede ierikk Nybegynder
25. januar 2009 - 09:13 #1
Avatar billede tomojo Nybegynder
28. januar 2009 - 22:49 #2
Hehe... Noget nemmere at bestille en ny adgang i banken..
Jeg opretter spørgsmål andetsteds i Eksperten vedr ny opsætning, mon ikke sådan en halvgammel fætter må være det rigtige at afprøve Linux på.. :o)
Avatar billede tomojo Nybegynder
28. januar 2009 - 22:50 #3
Der var for meget ændret ift original opsætning..