Avatar billede worship Nybegynder
24. januar 2009 - 16:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af tråløsprinter.

Hej Eksperter!

Jeg er den nye ejer af en HP Photosmart c4580, grundet til valget faldt på denne var fordi den var billig og havde WIFI. Jeg har dog et problem. Jeg har fulgt vejledningen til punkt og prikke men får denne besked under instalationen.

"Pc'en kan ikke kommunikere med printeren på adressen 192.168.0.7. Tjek alle kabelforbindelser, og tjek, at printeren, pc'en og router'en er tændt og tilsluttet netværket."

Jeg ved simpelthend ikke hvad fejlen er, jeg har 3 PCer på nettet uden problemer, det er stofanet. Når jeg udskriver en test over det trådløse netværk, skriver den at alt er som det skal være, at den har forbindelse og er tilsluttet.

Det er selvfølgelig sådan at når jeg skal på internettet her hjemme skal jeg skrive mit signonID og password, dette er dog kun hvis er ikke allerede er en der er logget på nettet. Så min printer skulle ikke have noget problem med at komme på nettet, jeg har også prøvet at tilmelde dens MAC addresse til noget der hedder "allways on" så den hele tiden er på "nettet"

Kan det være min trådløse router der afviser den? syntes dog dette lyder underligt når printeren selv siger den er på nettet og at jeg ikke har fået nogle af mine pc'er afvist.

Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre? Hvis i har brug for yderlige informationer må i sige til.

Håber virkelig der er bare én der ude, der kan hjælpe mig.

Venlig hilsen
Mads Sørensen
Avatar billede gunfar Nybegynder
24. januar 2009 - 17:06 #1
har du prøvet stofanet support
de pjejer at kunne hjælpe en del
har selv  samme netudbyder
Avatar billede worship Nybegynder
30. januar 2009 - 18:11 #2
Yes, har endelig fået svar fra dem.

De kan ikke hjælpe mig, fordi jeg ikke har købt min tådløse router hos dem. :-(
Avatar billede worship Nybegynder
14. februar 2009 - 22:48 #3
Lukker denne.
Avatar billede gunfar Nybegynder
20. februar 2009 - 22:35 #4
hej har prøvet at snede dem et spørgsmål herom og svaret var som følgende

Jeg vil kun anbefale at tage en trådløs printer i brug i forbindelse med eget trådløst hjemmenetværk ... D.v.s. egen trådløs router.

Venlig hilsen

stofanet.support