Avatar billede buls Seniormester
24. januar 2009 - 09:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jule musik video

Hej. Jeg vil høre om I kan hjælpe mig med dette. Ved I hvor man kan finde gratis Jule-musik-video (  MC Einar-jul det cool,Wham-Last Christmas og lign. )så jeg kan lave en Jule-dvd til i år.
Hilsen Buls
Avatar billede djdenta Nybegynder
24. januar 2009 - 22:35 #1
prøv evt. youtube.com
Avatar billede buls Seniormester
25. januar 2009 - 11:45 #2
Har prøvet. Men man kan ikke gemme det på pcén.
Avatar billede djdenta Nybegynder
25. januar 2009 - 15:28 #3
du kan evt. hente realplayer så har du mulighed for at gemme alle videoerne.

Ved dog ikke om det er ulovligt
Avatar billede ravnemor Juniormester
25. januar 2009 - 23:36 #4
Jeg har en del julevideoer på dvd af de gamle fra bl.a 80´erne. Jeg har nok 4-5 dvd fyldt (ca 4 timer på hver), så det bliver lidt af et sorteringsarbjde at finde julesangene frem. Jeg kan måske lave en dvd til dig med tiden, men vil ikke sætte tid på. Jeg skal alligevel have sorteret i det hele, men har ikke fået taget mig sammen endnu. Havde gjort det 1 gang og havde det hele på pc, men den gik ned og jeg havde ikke back-up.

Ved heller ikke hvor vidt det er lovligt. Ellers kan jeg findes på ravnemor og en hotmail adresse.
Avatar billede buls Seniormester
27. januar 2009 - 16:59 #5
Til djdenta.  Jeg har realplayer,men hvordan gemmer du dem så  ???
Avatar billede buls Seniormester
21. marts 2010 - 09:33 #6
Lukker